پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام افضلی ، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان و مدیر مدرسه مجازی فقه جعفری

حوزه/ آیین تقدیر از برترین آثار پژوهشی طلاب حوزه علمیه خوزستان با حضور شخصیت‌های حوزوی استانی، در مسجد اعظم اهواز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری مراسم تقدیر از برگزیدگان نخستین جشنواره علامه حلی استان خوزستان، اظهار داشت: در این جشنواره مجموعاً ۲۲ نفر از افراد شرکت‌کننده حائز رتبه برتر شدند که از این تعداد نفرات ۱۲ نفر از حوزه برادران و مابقی از حوزه علمیه خواهران بودند.

وی با اشاره به میهمانان و سخنرانان این همایش، گفت: آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل نیا، دبیر جشنواره علامه حلی کشور، به‌عنوان سخنران در این همایش حضور خواهند داشت.

معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره علامه حلی استان خوزستان را تجلیل از استعدادها و توانمندی‌های طلابی که مجدانه در راه تحصیل علم و دانش تلاش نموده‌اند، دانست و افزود: این همایش سه‌شنبه ۲۳ آذرماه جاری ساعت ۱۰.۱۵ صبح در مسجد اعظم اهواز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام افضلی، در پایان با بیان اینکه دومین جشنواره علامه حلی پیرامون علوم اسلامی و علوم انسانی مرتبط با حوزه دین، برگزار می‌گردد، تصریح کرد: موضوعات ویژه این جشنواره «مهدویت، آسیب‌ها و چالش‌ها» برای همه شرکت‌کنندگان و «بایسته‌های حوزه انقلابی» ویژه طلاب پایه ۷ به بالا می‌باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha