دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علامه حلی

حوزه/مراسم هشتمین جشنواره علامه حلی(ره)، روز پنج‌شنبه، ۲۵ آذر ماه با سخنرانی مدیر حوزه‌های علمیه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام مهدی مظاهری،  مدیر اجرایی هشتمین  جشنواره علامه حلی(ره)  با اعلام این خبر گفت: بررسی آثار ارائه شده به دبیرخانه جشنواره به اتمام رسیده و نتایج ارزیابی‌ها نیز به تأیید شورای علمی جشنواره، به عنوان مرجع نهایی تعیین برگزیدگان، رسیده است و بزودی منتشر خواهد شد.

وی با بیان اینکه طلاب خواهر و برادر سراسر کشور با ارائه 15724 اثر پژوهشی در جشنواره هشتم شرکت کردند، افزود: این آثار شامل مقالات، کتب و پایان‌نامه‌های ارائه شده به دبیرخانه مرکزی و 15 دبیرخانه استانی جشنواره در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، بوشهر، تهران، خراسان، خوزستان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کرمان، گلستان، مازندران، همدان و یزد می‌باشد.

حجت الاسلام مظاهری اظهار داشت: آثار برگزیده جشنواره‌های استانی، پیش از این، ضمن دریافت جوایز خود در مراسماتی که در استان‌های مربوط برگزار شده، جهت رقابت با برگزیدگان سایر استان‌ها به دبیرخانه مرکزی جشنواره ارسال شد و در مراسم اختتامیه جشنواره سراسری از صاحبان برترین آثار پژوهشی طلاب جوان کشور در قم تجلیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: مراسم اهدای جوایز برگزیدگان این جشنواره، روز پنج‌شنبه 25 آذر ماه با سخنرانی آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه، در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

مدیر اجرایی جشنواره علامه حلی(ره) خاطرنشان کرد: شركت‌كنندگان در این جشنواره می‌توانند به منظور اطلاع از فهرست آثار منتخب، از 24 آذر به پایگاه اینترنتی جشنواره و یا کانال تلگرامی دبیرخانه مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha