جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ مراسم اختتامیه جشنواره علامه حلی استان قم/حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال

حوزه/ رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: امروز بیش از ۸۰۰ نفر با تولید هزارو ۴۷۰اثر در قالب مقاله، کتاب و پایان‌نامه، آثار ارزشمندی را در جشنواره سوم علامه حلی، قم رقم زده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال عصر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره علامه حلی استان قم با اشاره به روایتی در مورد تفهیم، تدبر و کاربردی شدن علوم گفت: کاربردی شدن علوم بسیار ارزشمند است و امیدواریم  حوزه‌های علمیه در تولید علم بیش از گذشته موفقتر باشد.

وی با بیان اینکه جشنواره سوم علامه حلی استان از نظر کمی و کیفی رشد بسیاری یافته است، ابراز داشت: آمار و ارقام و بررسی‌ها نشان از موفقیت جشنواره امسال دارد و لازم است از مسئولین حوزه علمیه خواهران و برادران که در یک مجموعه تلاش کردند که این نتایج به دست آید تشکر کنم.

مدیر حوزه علمیه استان قم با اشاره به اینکه تلاش بسیاری برای قلم به دست گرفتن طلاب و تشویق کسانی که نبوغی داشته‌اند صورت گرفته است گفت: این تلاش‌ها موجب شده ، امروز بیش از 800 نفر با تولید 1470 اثر در قالب مقاله، کتاب و پایان‌نامه، آثار ارزشمندی را در حوزه علمیه برادران و خواهران قم رقم بزنند.

وی عنوان کرد: امسال در 12 علم قلم فرسایی شده است که کار بسیار ارزشمندی است.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال گفت: طلاب و فضلای حوزه علمیه باید از سطح یک قلم به دست بگیرند تا بتوانند علوم را به‌صورت کاربردی استفاده کنند و به یاری خداوند جشنواره علامه حلی آغازی برای این حرکت شده است.

وی تصریح کرد: حوزه علمیه قم یک ظرفیت بسیار بزرگی است که این جشنواره و این نمایش آثار، گوشه کوچکی از آثار فرهیختگان حوزه است.

مدیر حوزه علمیه استان قم بیان کرد: در بخش کتاب سال جشنواره موجب شده است که افتخارات حوزه علمیه به‌خوبی نمایش داده شود.

انتهای پیام/313/30

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha