پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
پژوهش

حوزه/ حجت الاسلام جلائیان گفت: اگر بخواهیم در بحث پژوهش موفق باشیم باید در مرحله نخست نیازها را شناسایی کرده و مبتنی بر آن حرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد،حجت الاسلام جلائیان اكبرنيا، معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان، در نخستین جلسه هم اندیشی با مراکز پژوهشی حوزوی و وابسته درباره نمايشگاه هفته پژوهش، با تاکید بر اینکه توانایی های حوزه باید برای حوزویان و عموم مردم روشن شود، گفت: برگزاری نمایشگاه ها و حضور مراکز پژوهشی در آن فرصتی را بوجود می آورد که توانایی خود را بهتر شناسایی کرده و بتوانیم به دیگران معرفی کنیم و از همه مهمتر ارتباط خوب و قوی با دیگر موسسات داشته باشیم.

وی با اشاره به فعالیت های پژوهشی حوزویان، ادامه داد: اگر بخواهیم در بحث پژوهش موفق باشیم باید در مرحله نخست نیازها را شناسایی کرده و مبتنی بر آن حرکت کنیم.

معاون پژوهش حوزه علميه خراسان ادامه داد: ارتباط موثر با مخاطبان و دیگر موسسات و ادارات پژوهشی می تواند به طور دقیق در هدف گذاری های ما تاثیر گذار باشند.

هادی حصاری، مدير اطلاع رساني و توسعه فرهنگ پژوهش حوزه علمیه خراسان نیز در این نشست با اشاره به برگزاری نمایشگاه پژوهش و فناوری در 14 تا 17 آذر در نمایشگاه بین المللی مشهد، گفت: حوزه علمیه خراسان در این نمایشگاه در کمیته اصلی و شورای مشورتی، کمیته اجرایی و علمی به عنوان یکی از اعضا حضور دارد و همچنین ریاست کمیته معنویت و فرهنگ و مردم نیز برعهده این حوزه است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر نیشابور و حضور مراکز پژوهش حوزوی در آن، ابراز کرد: با توجه به برگزاری نمایشگاه کتاب در نیشابور و همچنین نمایشگاه دستاوردهای آثار پژوهشی حوزه در نیمه دیماه، تا پایان سال هر ماه یک نمایشگاه را در اختیار همکاران پژوهشی خواهیم بود.

حصاري خاطر نشان کرد: راهبردها، اهداف و نظرات موسسات در خصوص همگرایی و برنامه ریزی مراکز پژوهشی با حضور کمی و کیفی بهتر در عرصه های نمایشگاهی از اهداف برگزاری این نشست های هم اندیشی است.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha