چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیرکل ورزش استان قم

حوزه/ مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، مهمترین رکن فعالیت های جسمانی را اتصال آن به معنویت و ساختن جامعه ای پاک عنوان کرد.

حسن عابدی در حاشیه اجتماع منتظران ظهور حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) در مسجد مقدس جمکران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، گفت: اداره کل ورزش و جوانان با همکاری مسجد مقدس جمکران و دستگاه های امنیتی و انتظامی و اجرایی این همایش عظیم را که تجدید بیعت با امام عصر(علیه السلام) است را برگزار کرد.

وی افزود: شعار اصلی این اجتماع آن است که ما سربازانی هستیم که در مسیر اهل بیت(علیهم السلام) و نظام جانفشانی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: در سال ۹۵ بیش از ۵ همایش پیاده روی خانوادگی در سطح استان انجام شد و این همایش نیز با همکاری دستگاه هایی از جمله تشکل آرمان سفید اجرا شده است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه مختلف ورزش همگانی در استان قم گفت: اکنون ۲۰ پایگاه ورزشی در استان قم در زمینه توسعه ورزش صبحگانی و همگانی فعالیت دارند و همچنین در سالن هایی که در اطراف پارک ها قراردارد با همکاری شهرداری قم برنامه های ورزش صبحگانی در فصل زمستان برگزار می شود.

عابدی اظهارکرد: ورزش باید با فرهنگ ناب اسلامی عجین شده و فرهنگ انقلابی نیز باید در بدنه ورزش ما به شکل چشمگیر و برجسته فعال باشد؛ همانگونه که قهرمانان ما با برافراشته شدن پرچم مقدس ایران و نام مقدس ائمه اطهار(علیهم السلام) توسل پیدا می کنند باید این روحیه در کل جامعه نیز تزریق شود.

وی گفت: ورزش جهت تقویت بنیه جسمی قهرمانان و توسل به ائمه اطهار(عجل الله تعالی فرجه) می تواند به ساخت یک نسل جوان معتقد و دین دار و شهروندان نمونه کمک کند.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha