دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
هم اندیشی قطب یک ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش در قم

حوزه/ جامعه الزهرا ظرفیت بسیار خوبی برای تربیت و ترویج مبانی ارزشی است، جامعه الزهرا مجموعه ای بی نظیری است و دارای همه نوع، امکانات رفاهی و آموزشی برای خواهران طلبه می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام علی رضا حاجی زاده امروز در هم اندیشی قطب یک ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش در قم که برگزار شد گفـت: جامعه الزهرا در سال 64 با هدف تربیت دانش آموختگان مکتب فقه جعفری و ترویج مبانی دینی وارزشی تاسیس شد.
 وی بیان داشت: این مرکز ظرفیت بسیار خوبی برای تربیت و ترویج مبانی ارزشی است، جامعه الزهرا مجموعه ای بی نظیری است و دارای همه نوع، امکانات رفاهی و آموزشی برای خواهران طلبه می باشد.
معاون آموزشی جامعه الزهراء عنوان کرد: این مجموعه به دوصورت حضوری  وغیر حضوری از داوطلبین و در مقطع دیپلم  پذیرش می کند.
وی بیان داشت: برای جذب و آشنایی بیشتر جوانان با حوزه علمیه خواهران، لازم است آموزش پرورش همکاری بیشتری برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نسبت به جامعه الزهرا انجام دهد و نسبت به این عرصه مهم و تاثیر گزار، شرایط جذب خواهران مستعد  و توانمند برای ورود به حوزه را فراهم آورد.
حجت الاسلام حاجی زاده ابیان داشت: تلاش داریم  از ظرفیت آموزش و پرورش برای جذب خواهران برای تحصیل در حوزه علمیه استفاده کنیم. 
 معاون آموزش جامعه الزهراء در پایان گفت: ظرفیت حوزه علمیه خواهران بسیار بالا است و  باید از این  ظرفیت  برای استفاده بهتر در آموزش و پرورش بهترین بهره رابرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha