سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
طراح لباس استرالیایی، برای سناتور اسلام‌ستیز روسری فرستاد

حوزه/ یک طراح مدل لباس‌های اسلامی در استرالیا، نامه‌ای سرگشاده و چند روسری اسلامی برای یک سناتور استرالیایی اسلام‌ستیز فرستاده و از او خواست بیشتر به سخنانی که می‌زند بیاندیشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از hillaac، یک طراح مدل لباس‌های اسلامی در استرالیا، نامه سرگشاده‌ای به همراه چند روسری اسلامی برای پائولین هانسون، سناتور استرالیایی و دشمن مسلمانان فرستاد و از او خواست در سخنانش تجدیدنظر کند.

پائولین هانسون سناتور اسلام‌هراس استرالیای، اوایل این هفته گفته بود که تمام تلاشش را برای ممنوعیت ورود مسلمانان، توقف ورود مهاجران و ممنوعیت حجاب و روبنده در این کشور به کار خواهد گرفت.

اذن میوناس مدیر شرکت مدل لباس‌های اسلامی موگا، چند روسری طراحی شده ساخت شرکتش را به همراه نامه سرگشاده‌ای به این سیاستمدار اسلام‌ستیز فرستاده است.

اذن در این نامه سرگشاده از هانسون خواسته است که به تاثیر گفته‌هایش روی مسلمانان و اقلیت‌های جوان جامعه استرالیا بیشتر فکر کند. او در نامه خود نوشت: شما به عنوان یک سناتور زن، می‌توانید الگوی مناسبی برای دختران جوان باشید، با این حال از سکوی سیاسی‌تان برای ابراز نظراتی چون ممنوع کردن مهاجرت مسلمانان به استرالیا استفاده می‌کنید و با این کارتان زنان مسلمان را تحقیر می‌کنید.

وی در پایان نامه پرشورش افزود: سرآخر اینکه اکنون سال 2016 است و هر کسی، باید بتواند بدون در نظر گرفتن دین و مذهبش توسط جامعه پذیرفته شود تا اجتماعی موفق داشته باشیم.

وی سپس با لحنی کنایه‌آمیز به ویژگی‌های ظاهری هانسون نوشت: تصورش را بکنید اگر مردم استرالیا فقط به خاطر اینکه شما مسیحی بوده، سفید پوست هستید و رنگ موهای قرمز دارید، چشم دیدن شما را نداشته باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha