شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فرستادن نامه‌ها و جزوات صلح به درب منازل غیرمسلمانان

حوزه/ یک گروه از مسلمانان شهر بندری هوبارت، قصد دارند با فرستادن نامه‌ها و جزوات صلح به درب منزل شهروندان استرالیایی، جهل و نفرت علیه اسلام را کاهش دهند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از msn، یک گروه از مسلمانان در شهر بندری هوبارت مرکز ایالت تاسمانی در استرالیا با فرستادن نامه‌ها و جزواتی به مردم  و شهروندان، سعی دارند جهل و نفرت جامعه علیه اعتقادات دینی اسلامی را کاهش دهند.

دکتر امیر محمود دبیر جامعه مسلمانان تاسمانی در این باره گفت: امیدواریم این کمپین بتواند طرز فکر مردم را درباره مسلمانان تغییر دهند. ما می‌خواهیم بگوییم که آنچه دیگران درباره مسلمانان می‌گویند نادرست است. هدف ما این است که مردم کلام، تلاش‌ها و اعمال نیک‌ انجام شده توسط مسلمانان را بشناسند.

وی افزود: ما می‌خواهیم ذهن مردم را تغییر دهیم و به آن‌ها ثابت کنیم که اگر عده‌ای یا گروهی به نام اسلام اعمال بدی انجام می‌دهند نباید اقداماتشان به تمامی مردم نسبت داده شود.

وی درباره ماجرای آمدنش به استرالیا می‌گوید: من زمانی که در سال 2010 به این کشور آمدم بیشتر مردم جرات نزدیک شدن به من را نداشتند.

ودود جنود امام جماعت مرکز اسلامی ویکتوریا و تاسمانی نیز می‌گوید: با ظهور احزاب راست‌گرای افراطی و ضداسلامی چون «وان نیشین» و « استرالیا را پس بگیرید» بسیاری از مردم تصور می‌کنند که مسلمانان اهدافی شخصی را دنبال می‌کنند. ما درک می‌کنیم که بسیاری از این کلیشه‌ها از کجا سر درآورده‌اند، ما قصد داریم نقش خودمان را در ریشه‌کنی این کلیشه‌ها از طریق کمپین ایفاء کنیم.

وی افزود: مردم استرالیا باید بدانند که ما پیش از هرچیزی شهروندان این کشور هستیم و خدمت به مملکت بخشی از دین و ایمان ما محسوب می‌شود. گاهی مردم وقتی جزوات ما را مطالعه می‌کنند به سراغ ما آمده و می‌گویند که پیش از این هیچ اطلاعای از باورها و اعتقادات مسلمانان نداشته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha