پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه دشمن در حال ترویج ایران و شیعه هراسی در فضای مجازی است،بیان داشتند: این مسائل به حوزویان نشان می دهد که نیاز به آموزش زبان از ضروریات است؛ لذا باید حوزه به سمت آموزش زبان بین المللی پیش برود و این امر درحوزه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی، پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای موسسه زبان و فرهنگ و ملل قم  که در دفتر معظم له برگزار شد، گفتند: خدمت به مردم در هر بُعدی که  باشد ارزشمند است وبهتر است این خدمت در رفع نیازها باشد.
معظم له با بیان اینکه  یکی از این خدمات می تواند دربحث تبلیغ و آموزش زبان به حوزویان و تعلیم وتعلم آنان باشد، ابراز داشتند: امروز دانستن زبانهای دیگر برای تبلیغ معارف دینی در سایر جوامع بشری یک نیاز مهم است؛ تبیین آموزش زبان در حال حاضر یکی از اساسی ترین نیازها است. باید حوزه به این سمت وسو حرکت کند و زبان های روز دنیا را آشنا و به طلاب هم آموزش دهند.
ایشان با بیان اینکه دشمن در حال فعالیت زیاد علیه دین، مذهب، جامعه اسلامی ایرانی وبه خصوص در حال ترویج ایران و شیعه هراسی در فضای مجازی  است،بیان داشتند: این مسائل به حوزویان نشان می دهد که نیاز به زبان از ضروریات است لذا باید حوزه به سمت آموزش زبان بین المللی پیش برود  واین امر درحوزه نهادینه شود. 
 حضرت آیت الله علوی گرگانی اظهار داشتند: اگر مبلغ زبان بین المللی بداند درفضای مجازی بهترمی تواند موثر باشد

*نقش مبلغ زبان دان درترویج مبانی دینی غیر قابل انکار است
 حجت الاسلام پاک نژاد نیز درابتدای این دیدار با بیان اینکه  موسسه زبان، تبلیغ و هنر از بخش های آموزشی و پژوهش در زمینه زبان و تبلیغ تشکیل و از سه سال گذشته فعالیت های خود را آغاز کرده است  گفت: این موسسه در بحث آموزش فعالیت های خوبی مانند تدوین کتب تبلیع به زبان انگلیسی، اسپانیولی و عربی  و همکاری با مراکز علمی وآموزشی حوزوی داشته است.
 در ادامه حجت الاسلام میر جلیلی،  مسئول بخش تبلیغ موسسه زبان تبلیغ، با بیان  اینکه این موسسه  می تواند در نشر آموزه های دینی  نقش خوبی ایفاء کند عنوان کرد: در ایران توریست های زیادی وارد  می شود، می توان با آموزش طلاب نقش خوبی در این عرصه ایفاکرد.
 وی  افزود: حوزه  لازم است در فضای مجازی با توجه به نوع فعالیت دشمن هدفمند کار کند تا بتوانند مؤثر واقع شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha