پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضور هیئتی از سوی آیت الله مکارم شیرازی در خوزستان

حوزه/ هیئتی به نمایندگی از حضرت آیت الله مکارم شیرازی به منظور بازدید و سرکشی از مدارس علمیه و دیدار با علمای، به خوزستان سفر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، هیئتی ۴ نفره متشکل از حجج اسلام والمسلمین صحفی، ربانی، حسنی پور و طباطبایی به نمایندگی از حضرت آیت الله مکارم شیرازی، به خوزستان سفر کردند.

این سفر سه روزه، به منظور بازدید و سرکشی از مدارس علمیه، دیدار با علما و روحانیون و مسئولین حوزه علمیه خوزستان انجام شده است.

بر اساس این گزارش، بازدید از مدرسه علمیه ولی عصر(عج) و امام خمینی(ره) اهواز، حضور در درس خارج آیت الله موسوی جزایری، دیدار با مدیر حوزه علمیه و مسئول مرکز خدمات استان و همچنین بازدید از برخی مدارس علمیه شهرستان ها، بخشی از برنامه های این هیئت اعزامی به خوزستان است.

همچنین دیدار با آیات موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از دیگر برنامه های سفر ۳ روزه این هیئت در خوزستان می باشد.

قابل ذکر است، بنا به گفته حجت الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان، اهداء هدیه حضرت آیت الله مکارم شیرازی به طلاب خوزستانی، دیگر برنامه این هیئت در این استان می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha