پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام فرزاد منصوری/رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد

حوزه/ رئيس تبلیغات اسلامی شهرستان خرّم آباد از برگزاری گفتمان های بصیرتی با موضوع "بصیرت دینی و سیاسی" برای دانش آموزان و دانشجویان خبر داد.

حجت الاسلام فرزاد منصوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرّم آباد با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ گفتمان با موضوع بصیرت انقلابی در مدارس، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی ویژه ۹ دی در حال برگزاری است، گفت: در این گفتمان ها روحانیون و اساتید دانشگاه ابعاد مختلف حماسه ۹ دی را برای قشر جوان تبیین و واکاوی می کنند.

وی با اشاره به اینکه در این گفتمان ها مبلغان و کارشناسان پس از ایراد سخنرانی در جمع دانش آموزان و دانشجویان در خصوص ابعاد مختلف حماسه ۹ دی و وقایع قبل از این حماسه به روشنگری و ارتقاء بصیرت می پردازند بیان داشت: پس از سخنرانی، مبلغان به سئوالات و شبهات نوجوانان و جوانان پاسخ می دهند.

رئيس تبلیغات اسلامی شهرستان خرّم آباد با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی پاسخ دندان شکن ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی به فتنه دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی بود افزود:مردم با بصیرت ایران اسلامی این روز تاریخی و ماندگار را هرگز فراموش نخواهند کرد و تا پای جان در راه حفظ آرمان های انقلاب و نظام ایستاده اند.

وی در پایان یادآور شد:مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی در خرم آباد نیز با حضور مردم ،مسئولان و طلاب این شهرستان روز پنج شنبه ساعت ۹ صبح در مدرسه علمیه کمالیه این شهر برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha