پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حماسه ۹ دی

حوزه / حماسه حضور مردم که در پی هدایت های هوشیارانه رهبر عزیز انقلاب رقم خورد، چشم دنیا را خیره کرد و طومار منافقین، فریب خوردگان سرسپرده شیطان و دشمنان عنود انقلاب را در هم پیچید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، همزمان با فرا رسیدن سالروز حماسه یوم الله 9 دی، مدیریت حوزه های علمیه برادران و خواهران استان و بسیج طلاب طی بیانیه ای مردم را به حضور در مراسم این روز دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: از آغاز انقلاب تاکنون دشمنان ملت ایران فتنه های مختلفی را برای تضعیف و از بین بردن نظام اسلامی طراحی و اجرا کرده اند که با عنایت الهی و به برکت خون مطهر شهدا این فتنه ها خنثی شده و عظمت انقلاب و نظام روز افزون گشته است.

در فتنه پیچیده سال 1388 دشمنان با برنامه ریزی دقیق و همه جانبه و جنگ تبلیغاتی شدید خود چند ماه کشور را دچار بحران کردند اما دوستداران اسلام و اهلبیت علیهم السلام و معتقدین به نظام اسلامی در سرتاسر کشور با حضور حیرت انگیز خود حماسه بزرگ 9 دی را رقم زدند که در تاریخ ماندگار شد. حماسه حضور مردم که در پی هدایت های هوشیارانه رهبر عزیز انقلاب رقم خورد، چشم دنیا را خیره کرد و طومار منافقین، فریب خوردگان سرسپرده شیطان و دشمنان عنود انقلاب را در هم پیچید.

مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر هم گام با مردم عزیز و همیشه در صحنه در همایش بزرگ نهم دی به عنوان مظهر بصیرت، ولایتمداری و نفوذناپذیری مردم ایران شرکت نموده و ضمن تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اعلام می دارد؛ مردم شریف ایران فتنه 88، عاملان، سردمداران و فریب خوردگان ساده لوح آن و همچنین حماسه بزرگ 9 دی را هیچ گاه از یاد نخواهد برد و با بصیرت و هوشیاری دست هایی که در پی تطهیر اصحاب فتنه و ساده جلوه دادن خسارات وارده بر انقلاب و مردم هستند را با دقت زیر نظر داشته و با پیروی از رهنمودهای حکیمانه و بصیرت بخش رهبر معظم انقلاب، خود را برای خنثی نمودن فتنه های پیچیده تر آماده می نماید.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha