پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله محسن اراکی

حوزه/ زمانی که مردم شعار می دهند« ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» معنای آن عدم پذیرش ذلت و ننگ، اهل برگشت به دوران قبل از سلام، اهل خیانت و پیمان شکستن آرمانهای امام راحل(ره) نیستیم.

آیت الله محسن اراکی در گفت و گوبا خبر نگار خبرگزاری«حوزه»، به حماسه9 دی اشاره کرد و گفت: متاسفانه فتنه سال 88 حرکت ارتدادی و نظیرآنچه که درصدر اسلام اتفاق افتاده و خدا در آیه 54 سوره مائده و آیه 144 سوره آل عمران به آن اشاره کرده، بود.

رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بیان داشت:  با وجود همه خون های که ریخته شد و زحمت هایی که امت ایران کشید، ممکن است جریان هایی در جامعه به وجود آید که بخواهد مردم را به دوران عصر جاهلیت برگرداند.

 وی با تاکید بر اینکه متاسفانه فتنه 88 جریان باز برگرداندن به عصر جاهلیت قبل از اسلام بود، عنوان کرد:  قیام عمومی مردم در 9 دی قلم  بطلانی بر ارتداد به عصر جاهلی بود که مردم با اتفاق کلمه  برارتداد و جاهلیت کشیدند. 

 آیت الله اراکی افزود: مردم با حرکت  خود اثبات کردند راه انقلاب، مسیر بدون برگشت است، دراین راه سستی و  فریب نیست.

 این استاد حوزه اظهار داشت: زمانی که مردم شعار می دهند« ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» معنای آن این است که ما امت اسلامی و مردم متدین ایران ذلت و ننگ رانمی پذیریم، اهل برگشت به دوران قبل  از اسلام، اهل خیانت و پیمان شکستن آرمانهای امام راحل(ره)، شهدا ارزشهای دینی و مذهبی و سستی در مسیر راه بر اثر شدت مشکلات و سختی راه نیستیم.

رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تاکید براین که این راه ادامه دارد و مردن تا آخرین قطره خون پای ارزشهای دینی و ارکان انقلاب ایستاده اند، گفت: مردم به اتفاق کلمه ثابت کردند در راه آرمانها پایدار می باشند و تا رسیدن به نتیجه مطلوب این رزم را ادامه خواهند داد.

آیت الله اراکی افزود: در حقیقت با این حرکت مردم،  خط مقاومت دوباره زنده شد و امیدواریم به نتیجه مطلوب و کامل برسد. 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha