دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
زاکانی

حوزه/ یکی از برکات تقویت روحیه انقلابی ، توسعه و ارتقای ظرفیت ها و توان مردم و نظام اسلامی در مسیر دست یابی به اهداف از پیش تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، دکتر علیرضا زاکانی، دوشنبه شب طی سخنانی در نشست ویژه دهه بصیرت در جمع نمازگزاران مسجدالرضا(ع) قم با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: این که رهبر معظم انقلاب بارها و بارها بر لزوم تقویت روحیه انقلابی تاکید کرده و می کنند اشاره به این حقیقت دارد که راه مقابله در برابر دشمن و دست یابی به موفقیت ها، ایستادگی بر اساس آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بی شک مدیر و مسئولی در نظام جمهوری اسلامی می تواند به دفاع از انقلاب و آرمان های امام و شهدا بپردازد که اولاً در تبعیت از ولی فقیه ثابت قدم باشد و ثانیاً هم این که در مسیر مبارزه خسته و منفعل نشود.

این فعال سیاسی بیان داشت: ما باید انقلابی بودن و انقلابی ماندن و نهراسیدن از دشمنان را از حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بیاموزیم که چگونه توانستند با وجود همه مشکلات و سختی ها و تحریم و فشار و جنگ ، کشتی انقلاب را به درستی سکانداری نمایند.

وی با تاکید بر این که مردم از مسئولان و دولتمردان انتظار حل مشکلات کشور در سایه روحیه و آرمان انقلابی را دارند، گفت: مقابله با ظلم و فساد و نیز تبعیض و بی عدالتی و رانت خواری و تجمل گرایی اشرافی از جمله مهم ترین مطالبات مردم انقلابی از مسئولان خود است.

این فعال سیاسی همچنین با بیان این که تقویت روحیه انقلابی باعث گسترده تر شدن توان ملت و نظام در مقابله با دشمن و حل مشکلات می شود، اظهار داشت: راه حل غلبه بر مشکلات اقتصادی فعلی تکیه بر اقتصاد مقاومتی با چاشنی روحیه انقلابی و تکیه بر توان داخلی است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha