جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله حبیب الله مهمان نواز

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی با اشاره به نقش روحانیون حوزه های علمیه در بصیرت افزایی و ترویج روحیه انقلابی گفت: طلاب و روحانیون باید روحیه انقلابی را ترویج و گسترش دهند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خراسان شمالی، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، ظهر امروز در دیدار مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی به مناسبت برگزاری اجلاسیه مدیران حوزه های علمیه استان های خراسان اظهار داشت: روحيه انقلابي كه در حوزه های علمیه وجود دارد  باید  گسترش یابد چون مقام معظم رهبري هم توصیه و اصرار فراوانی نسبت به انقلابی گری حوزه های علمیه دارند.

وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه مدیران حوزه های علمیه استان های خراسان گفت: بايد طلاب و روحانيون آنطور كه زمينه اش فراهم مي شود، با هم متحد باشند و نشست هايي با هم داشته باشند و تصميم هايي هم راجع به پیشرفت و توسعه جامعه روحانيت و همچنین نقشی که در جامعه اسلامی دارند بگیرند.

نماینده lمردم خراسان شمالی درمجلس خبرگان رهبری  افزود: بالاخره بايد روحانيت، مردم، دولت و نظام اسلامی را بسوي قله های پیشرفت و تکامل در دین هدایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه طلاب و روحانیون باید آثار و برکات انقلاب اسلامی را برای مردم  بیان کنند، گفت: روحانیون باید هدف اصلي انقلاب و اولویت های پیش روی این انقلاب را براي مردم تبیین نمایند.

آیت الله مهمان نواز با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی با تمام توان وارد عمل شده اند تا روحيه انقلابي ملت ایران اسلامی را كاهش دهند، افزود: دشمنان نظام اسلامی سعی دارند مردم را به همان تفکرات قبلی برگردانند، لیکن امام راحل (رضوان الله تعالي عليه) و همچنین مقام معظم رهبري را که خداوند سایه شان را بر سر تمام امت اسلامی مستدام بدارد، درسي به ما دادند كه ما روحانيت اين درس انقلاب را فراموش نكنيم و نگذاريم دشمن مردم را به همان حالت اول برگرداند.

وی اظهار امیدواری کرد؛ روحانیت از اين زمينه هاي مساعدي كه اكنون به وجود آمده در جهت تبیین آثار و برکات فراوان انقلاب اسلامی بهترين بهره برداري را داشته باشند.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برگزاری اجلاسیه مدیران حوزه های علمیه استان های خراسان در بجنورد گفت: این برنامه خوبي است چون مسئولان اگر از افراد داخلي يك منطقه باشند جه بسا اين روابط داخلي منشا خيلي از كارها و برکات برای پیشرفت و توسعه این استان شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha