جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/در آیین تودیع و معارفه نماينده ولی‌فقیه در سپاه حضرت وليعصر(عج) خوزستان تاکید شد:دوری از روحیه انقلابی گری، نزدیکی به دشمن را رقم می زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین تودیع و معارفه نماينده ولی‌فقیه در سپاه حضرت وليعصر(عج) خوزستان، امروز با حضور آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، آیت‌الله شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، امام‌جمعه موقت اهواز، سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان و دیگر مسئولان استان، در سالن امام خامنه‌ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

در این مراسم، آیت‌الله موسوی جزایری، بابیان این‌که سپاه نقش خوبی در تقویت فعالیت‌های فرهنگی کشور دارد، تصریح کرد: إن شاءالله با یاری حضرت ولی‌عصر(عج)، روزبه‌روز بر این اقدامات افزوده شود که این سپاه خدوم نقش به سزایی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی چه در عرصه جنگ نرم و چه در عرصه جنگ نظامی، دارد.

امام‌جمعه اهواز، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های حجت‌الاسلام سید محمود موسوی، نماینده سابق ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، گفت: امروز همه باید برای معرفی انقلاب اسلامی به اقصا نقاط جهان، تلاش کنیم تا إن شاءالله هرچه زودتر ریشه دشمنان اسلام که به جان ملت‌های مظلوم منطقه افتاده است، کنده شود.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه کشور، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جوان انقلابی، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین علت‌هایی که مقام معظم رهبری بر انقلابی بودن تأکید دارند، این است که دوری از روحیه انقلابی گری، یعنی همان نزدیکی به دشمن و این مهم خطری جدی به شمار می‌رود.

وی به عوامل ریزش معرفتی و نفسانی انسان و در نتیجه آن، دوری از روحیه انقلابی گری، اشاره کرد و گفت: قدرت‌طلبی، غرور، دنیاگرایی، شخصیت گرایی و...، از شاخصه‌های عوامل نفسانی است، که باید از آنها دوری جست.

*انتصاب حجت‌الاسلام شفیع‌زاده به عنوان نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج)

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم، از زحمات حجت‌الاسلام سید محمود موسوی نماینده ولی‌فقیه در سپاه خوزستان، تقدیر و حکم انتصاب حجت‌الاسلام غلامرضا شفیع‌زاده قرائت و به وی اهدا شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha