جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: هر کدام از نعمت ها باید در جایگاه خود حفظ شود و جایگاه مرجعیت نیز باید توسط مردم و طلاب حوزه های علمیه به خوبی حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در دیدار ائمه جمعه استان قم با حضرت آیت الله نوری همدانی که در دفتر معظم له برگزار شد،‌ گفت: اگر خداوند به بنده ای نعمتی عنایت کند، دوست دارد آثار آن نعمت را مشاهده کند و ما مشمول نعمات فراوان الهی از قبیل نعمت مرجعیت، وجود مقام معظم رهبری، وجود حوزه های علمیه و انقلاب اسلامی هستیم و باید شکرگزار این نعمات الهی بوده و از آنان قدرانی کرده و حافظ آنان باشیم.
امام جمعه قم افزود: هر کدام از نعمت ها باید در جایگاه خود حفظ شود و جایگاه مرجعیت نیز باید توسط مردم و طلاب حوزه های علمیه به خوبی حفظ شود، چرا که مراجع عظام در خط مقدم جبهه های حفاظت از کیان اسلام هستند.
وی خاطر نشان کرد: اگر سخن از نعمت وجود رهبری در جامعه است باید در مواقع حساس و سرنوشت ساز کنار رهبری باشیم و در فتنه ها، مقام معظم رهبری را تنها نگذاریم که نعمت وجود رهبری یک نعمت بزرگ خداوند است.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: این انقلاب نام روحانیت و حوزه را بلند آوازه کرد و باید شکر گزار این نعمت باشیم و در راه انقلاب قدم برداریم و قدردان برکات آن باشیم.
وی در پایان ضمن قدردانی از حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: ایشان یکی از بزرگان و مراجع عالیقدر و شخصیتی است که در شرایط خاص و ویژه با بیان و اقدام و حرکت انقلابی راه را برای دیگر طلاب و حوزویان باز کردند و مسیر مبارزه و حرکت را روشن نمودند و ایشان شخصیتی بصیر، هوشمند، با درایت و زمان شناس است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha