جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله هاشمی رفسنجانی

حوزه/ جامعه روحانیت شهر شیراز به منظور ارتحال رئیس تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، جامعه روحانیت شهر شیراز به منظور ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن پیام به این شرح است: روح عالم فرزانه و اندیشمند انقلابی یار دیرین امام(ره)و همراه همیشگی رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از عمری مجاهدت و تلاش بی وقفه در راه تحقق مبانی انقلاب به ملکوت اعلی پیوست.

در ادامه این پیام تسلیت آمده است: خلاء وجود بزرگانی همچون او که زندگی پربار خود را در راه به ثمر رساندن درخت تناور انقلاب مصروف داشتند، مصداق کلام گهر بار پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) است و به فرموده مقام معظم رهبری ایشان نمونه ی کم نظیری از نسل اول مبارزان ضد ستم شاهی و از رنج دیدگان این راه پر خطر و پر افتخار بود.

جامعه روحانیت شیراز در پایان این پیام آورده است: این ضایعه اسفناک را به محضر مبارک بقیة الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، علمای اعلام، حوزه های علمیه، مردم شریف و قدرشناس ایران و بیت ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن مبارز نستوه غفران و رحمت الهی مسئلت می نمائیم.

۳۱۳/۴۴

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha