شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اعلام زمان برگزاری همایش صلح اسلامی ۲۰۱۷ در استرالیا

حوزه/ همایش صلح اسلامی ۲۰۱۷ در استرالیا که انتظار می‌رود بیش از ۵ هزار بازدید کننده داشته باشد، در روزهای ۱۱-۱۲ مارس در ملبورن برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، همایش صلح اسلامی استرالیا، در روزهای 11-12 مارس 2017 در مرکز کنوانسیون‌ها و نمایشگاه‌های ملبورن واقع در اسکله جنوبی ویکتوریا برگزار می‌شود. سازمان‌هایی چون کمک مسلمان در استرالیا، سازمان مالی و سرمایه گذاری (مکا) و مرکز کمک‌های اولیه برای من، گروه‌های مسلمانی در استرالیا هستند که برپایی این همایش را عهده دار شده‌اند.
این همایش خانوادگی 2 روزه با عنوان «قرآن: کتابی که دنیا را تکان داد» از ساعت 10 صبح تا 10 شب برگزار شده و در آن روحانیون، وعاظ، امامان جماعت، دانشگاهیان، فعالان مدنی و علمای اسلامی از سرتاسر استرالیا شرکت خواهند داشت و انتظار می‌رود بیش از 5 هزار نفر بازدید کننده داشته باشد.
طبق اطلاعیه‌های اولیه، رویدادهای برجسته این همایش شامل: سمینار جوانان، سخنرانی‌های عمومی از جمله 15 سخنران برجسته ملی و بین‌المللی، جلسات تعاملی و میزگردها، نمایشگاه جهان اسلام (نمایشگاه حلال در ملبورن)، نشست‌های سخنرانی ویژه‌ خواهران، غذاهای مخصوص اسلامی و همچنین جاذبه‌های سالم و مفرح برای کودکان و بزرگسالان می‌باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha