جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اسامه عبدالرؤوف

حوزه/ نائب رئیس دانشگاه الازهر شاخه اسیوط اعلام کرد ۸ نفر از دانشجویان این دانشگاه به خاطر عضویت در اخوان المسلمین و مشارکت در تظاهرات علیه دولت اخراج شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دکتر اسامه عبدالرؤوف نائب رئیس دانشگاه الازهر شاخه اسیوط اعلام کرد 8 نفر از دانشجویان این دانشگاه به خاطر اثبات عضویت آنها در اخوان المسلمین و مشارکت در تظاهرات علیه دولت اخراج شدند.

وی افزود: دانشجویان الازهر مانند سایر دانشجویان در معرض فریب گروه ها و افراط گرایان و رسانه های فتنه انگیز و خشونت طلب قرار دارند، اما چیزی که این دانشجویان در الازهر می خوانند و فرا می گیرند بر اساس اسلام صحیح و معتدل است.

عبدالرؤوف ادامه داد: تمام تظاهرات هایی که در داخل فضای دانشگاه برگزار می شود، توسط افرادی خارج از الازهر هدایت می شود که برخی طلاب نیز فریب آنها را می خورند و دانشجویانی که مشارکت آنها در تظاهرات ها توسط دستگاه قضایی ثابت شود از دانشگاه اخراج می شوند و البته این قوانین در مورد اساتید الازهر نیز وجود دارد و ما فعالیت اساتید و بیانات آنها را زیر نظر داریم تا مطالب خارج از چارچوب فکری الازهر در کلاس ها بیان نکنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha