جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: باید برای مصون سازی دانش آموزان از انواع و اقسام آفت ها در جبهه های مختلفی فعالیت صورت بگیرد که اگر این کارها بشود و تلاش صورت بگیرد خداوند هم کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار روسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان قم گفت: دانش آموزان فرزندان ما هستند و همه ما مامور به حفظ و صیانت و آموزش آن ها هستیم و باید ارتباط آن ها را با خداوند پبوند بدهیم.
امام جمعه قم افزود: محیط اجتماع، فاصله میان مدرسه و محیط خانه است و باید برنامه ریزی دقیقی برای این فاصله انجام شود و ضمن اینکه والدین مسئول هستند، مسئولین جامعه و مدیران مدارس نیز مسئول بوده و باید در محیط جامعه و محیط مدرسه تربیت اسلامی انجام شود.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: یاری خداوند بعد از تلاش و جهاد است و باید انسان ابتدا حرکت کند تا نصرت خداوند هم شامل حالش بشود.
وی اظهار داشت: باید برای مصون سازی دانش آموزان از انواع و اقسام آفت ها در جبهه های مختلفی فعالیت صورت بگیرد که اگر این کارها بشود و تلاش صورت بگیرد خداوند هم کمک خواهد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با تاکید بر همکاری و هفکری تمامی ارگان ها در راستای کمک به آموزش و پرورش گفت: باید همه دست به دست همدیگر بدهیم و با همکاری و تعامل و همفکری به آموزش و پرورش کمک کنیم تا بتوانیم دانش آموزان را با دین اسلام و مبانی اسلامی و امامت و ولایت آشنا و بر اساس آموزه های اسلامی تربیت کنیم.
امام جمعه قم اضافه کرد: باید دانش آموزان را با امام زمان علیه السلام آشنا و موضوع مهدویت را برای آن ها تبیین کنیم تا بتوانند در مقابل شبهات واکسینه شوند.

انتهای پیام /110

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha