جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم

حوزه/ جمعی از طلاب و مبلغان گیلانی با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی درجمع طلاب و مبلغین استان گیلان که برای گزراندن دوره ی فشرده آموزش فقه و احکام به شهر مقدس قم سفر کرده اند به ویژگی های بارز مانند دختر نمونه ی آل الله، رسالت تبلیغی، مهاجر الی الله و... حضرت معصومه سلام الله علیها اشاره کرده، درباره فضیلت زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در این دنیا و در آخرت بر اساس روایات معصومین(ع) سخن گفت.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها خطاب به طلاب گفت: مبلغین دینی باید الگوی خود را رسول خدا و ائمه اطهار(ع) قرار دهند و با توجه به هجمه تبلیغاتی و رسانه ای منفی که در جامعه وجود دارد، در تقابل با آنها، خود را غنی و بی نیاز کنند تا جوابگوی شبهات و سوال هایی که از جانب قشر جوان و نوجوان جامعه عنوان می شود، باشند.
وی تصریح کرد: طلبه دینی باید از نظر تجوید و قرائت قرآن هم باید کامل باشد تا خود را الگوی دیگران قرار دهد که بتواند برای بارور کردن و تربیت فرزندان جامعه کوشش و تلاش خود را انجام دهد.
انتهای پیام//۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha