پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حیدر مصلحی

حوزه/ وزیر پیشین اطلاعات با اشاره به اقدامات دشمنان اسلام برای نفوذ در حوزه های علمیه گفت: دشمنان برای نفوذ در حوزه های علمیه سرمایه گذاری های زیادی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی، امروز در همایش بصیرتی حوزه انقلابی و حوزه ولایی، در جمع طلاب و روحانیون خراسان شمالی اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی پس از فتنه سال 88، اذعان داشتند از اینکه بیشتر بر روی دانشگاه تمرکز داشته و از حوزه های علمیه غافل شده اند، پشیمان بوده و از این به بعد قصد سرمایه گذاری بر روی نفوذ در حوزه های علمیه را دارند.

وی با بیان اینکه اکنون دشمنان برای نفوذ در حوزه های علمیه طرح ها و برنامه های مختلفی دارد، افزود: دشمنان تلاش می کنند تا بیشتر در نهادها و مراکز دینی سرمایه گذاری کنند تا در این صورت بتوانند به اهداف شوم خود دست یابد.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی با بیان اینکه دو نوع نفوذ موردی و جریانی در جامعه وجود دارد، گفت: در نفوذ موردی جاسوسی به کار گرفته می شود تا با ترور فیزیکی، اشخاص را از میان بردارد که ترور دانشمندان هسته ای از این دست است.

وزیر پیشین اطلاعات تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی هنوز هم به دنبال سرمایه گذاری و نفوذ در این نظام هستند و ما نباید اجازه دهیم که دشمنان با طراحی های یهود بر سر قدرت قرار گیرند.

وی با بیان اینکه نفوذ از اوایل خلقت انسان هم وجود داشته که دشمنان در پروسه زمان ده ها سال بر روی فرد سرمایه گذاری می کند تا او را در مرکز قدرت قرار دهد، اظهار داشت: دشمنان در نفوذ جریانی خود تلاش دارند تا اعتقادات، ارزش ها و آرمان ها، باروها و سبک زندگی ملت ایران اسلامی را تغییر دهند تا از این طریق بتوانند به راحتی به اهداف خود برسند.

گفتنی است، همایش بصیرتی (حوزه ولایی و حوزه انقلابی) با حضور طلاب و روحانیون در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha