دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام مهدی اسماعیلی

حوزه / معاون پژوهش حوزه علمیه کاشان با تاکید بر این که دشمنان، فضای مجازی را بهترین وسیله برای رسیدن به اهداف جاسوسی شوم خود می دانند، گفت : مبارزه در عرصه فرهنگی نیازمند برنامه و ابزار متقابل است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت الاسلام مهدی اسماعیلی، امروز دردوره آموزشی آشنایی با آسیب های فضاهای مجازی، درمدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برزک، گفت: در فضایی که گناه در فضای مجازی جریان دارد، مسئله هدایتگری نسل جوان توسط شبکه اجتماعی خواب و خیال است .

 وی با تاکید براینکه  طلاب حوزه های علمیه برای جامه عمل پوشاندن به فرمایشات مقام معظم رهبری باید تولیداتی با محتوای مناسب درقالب متن ادبی، داستان، کلیپ، انیمیشن و فیلم کوتاه به جوانان عرضه نمایند، ابراز داشت: مقابله با جنگ فرهنگی دشمن نیاز به آموزش و ابزار لازم دارد.

معاون پژوهش حوزه علمیه کاشان با تاکید برجایگزین نمودن  نرم ابزاری های شبکه های اجتماعی ایرانی در راستای تقویت تولید داخلی و ترویج اقتصاد مقاومتی، گفت: با توجه به این که دشمنان، فضای مجازی را بهترین وسیله برای رسیدن به اهداف جاسوسی شوم خود و مقابله با ملت ها می دانند، لذا عموم خانواده ها باید از فرزندان خود در استفاده از اینترنت کاملا مواظبت کنند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha