یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله مهمان نواز در دیدار حجت الاسلام و المسلمین ربانی

حوزه/ نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، با بیان این که از دشمن نباید غافل باشیم، گفت: دشمن از خصومت خود کم نمی‌کند و به همین دلیل ما باید دائم آنها را رصد کنیم و البته مطمئن باشیم که الطاف الهی نیز شامل حال ما خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، آیت‌الله مهمان‌نواز در دیدار با رئیس و جمعی از مسئولان مرکز خدمات حوزه های علمیه، بیان اینکه انقلاب اسلامی یک عنایت الهی برای این کشور بود گفت: عده‌ای که دلباخته نظام الهی بودند، برای رضای خدا قیام کردند و اکنون نیز برای حفاظت آن از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان از ابتدای انقلاب همواره در فکر توطئه بودند و هرگز بیکار ننشسته‌اند تصریح کرد: خدمتگزاران انقلاب یک لحظه برای حمایت از آن عقب نشینی نکرده و مانند کوه در برابر همه توطئه های دشمنان ایستادگی کرده و موجب شده اند توطئه آنها بی نتیجه باشد.

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: به لطف و عنایت الهی می بنیم که امروز روحانیونی پایدار، قاطع و همیشه در صحنه وجود دارند که همواره در حال خدمت به مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین وظیفه روحانیون حفظ و ارتقای نظام است گفت: این نظام، اسلامی و قرآنی است و تمام همت ما باید این باشد که این نظام در سایه الطاف و عنایات الهی روز به روز قدرتمندتر شود و ادامه یابد.

آیت الله مهمان‌نواز افزود: از دشمن نباید غافل باشیم، چراکه آنها از خصومت خود کم نمی‌کنند؛ ما باید آنها را رصد کنیم و مطمئن باشیم که الطاف الهی شامل حال ما خواهد شد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و خدمات آیت‌الله مهمان نواز گفت: شما نقش ویژه‌ای در ارتقا فرهنگ دینی مردم داشته‌اید و سختی‌های بسیاری را قبل و بعد از پیروزی انقلاب تحمل کرده‌اید.

وی در ادامه به برنامه سفرهای استانی مسئولان مرکز خدمات اشاره کرد و افزود: در این برنامه مدیران ارشد مرکز خدمات در قالب گروه‌هایی به تمامی مدارس علمیه استان اعزام می‌شوند و با مدیران، اساتید و طلاب مدارس علمیه دیدار کرده و با مشکلات آنها از نزدیک آشنا می‌شوند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین امیری مدیر مرکز خدمات استان خراسان شمالی در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های مرکز خدمات استان در سال جاری ارائه کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha