چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اسامی داوران نهایی جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی المصطفی

حوزه/ اسامی داوران مرحله نهایی بیست و دومین دوره از مسابقات بخش شفاهی جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی المصطفی اعلام شد.

محمدحسین مهدویان دبیر کمیته علمی جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی المصطفی در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» از تعیین داوران مرحله نهایی بخش شفاهی بیست و دومین دوره این جشنواره خبر داد و گفت: جمعی از بهترین داوران مطرح کشوری و بین‌المللی، داوری این دوره از مسابقات بخش شفاهی جشنواره را بر عهده گرفته‌اند.

وی با اشاره به رشته‌های بخش شفاهی جشنواره افزود: مرحله نهایی بیست و دومین دوره مسابقات بخش شفاهی، در سه رشته حفظ‌کل قرآن کریم، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل مخصوص برادران و همچنین در سه رشته حفظ‌کل قرآن کریم، حفظ 15 جزء قرآن کریم و قرائت ترتیل مخصوص خواهران طلبه المصطفی و نهادهای وابسته به این مرکز برگزار خواهد شد.

دبیر کمیته علمی جشنواره ادامه داد: در رشته حفظ کل برادران، استاد شهریار پرهیزگار و محمدصادق نصراللهی داوری بخش حسن‌حفظ را بر عهده دارند و در سایر رشته‌ها نیز از حضور اساتیدی مانند محسن موسوی‌بلده و ذبیح‌الله ترکمن در بخش تجوید، محمدرضا شهیدی‌پور در بخش وقف و ابتدا، محمدحسین سعیدیان در بخش صوت، محمود لطفی‌نیا و علی‌اکبر حنیفی در بخش لحن بهره‌مند خواهیم بود.

مهدویان همچنین با اشاره به استقبال خوب خواهران طلبه از رشته‌های بخش شفاهی این جشنواره، اضافه کرد: در واحد خواهران نیز، خانم‌ها عزت‌پژوه در بخش تجوید، فروغی و بنی‌فاطمی در بخش صوت و لحن و ادیب‌زاده در بخش حسن‌حفظ و وقف و ابتدا داوری مسابقات مرحله نهایی را بر عهده دارند.

لازم به ذکر است که مرحله نهایی بیست و دومین دوره از مسابقات بخش شفاهی جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی، از صبح روز چهارشنبه مورخ 13/11/ 1395 در سالن همایش‌های مدرسه امام صادق(ع) در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha