سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز حوزه های علمیه خواهران

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: حوزه علیمه خواهران به عنوان یکی از مراکز علمی و فرهنگی کشور می تواند نقش مؤثری در رفع این تهاجمات و حفظ جامعه از انحرافات فکری و عقیدتی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، در اولین همایش و بزرگداشت تجلیل از خیرین مدرسه ساز حوزه علمیه خواهران سراسر کشور که در محل مجتمع آدینه تهران برگزار شد، با گرامیداشت ایام دهه فجر، به نقش بزرگ بانوان در طول تاریخ اسلام و انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: تأسیس حوزه های علمیه خواهران و حضور خواهران طلبه در حوزه ها، یکی از تجلیات عینی آیه شریفه «انا اعطیناک الکوثر» و به عبارتی دیگر تجلی هدایت های حضرت زهرا(س) است.

وی با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی نقش مؤثری در توسعه مدارس علمیه خواهران داشت، گفت: با انقلاب اسلامی ایران، نگاه به زنان بسیار رشد یافت و زنان جایگاه والایی در جامعه پیدا کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه از توطئه های دشمنان اسلام در عرصه جنگ نرم و بر علیه انقلاب، تسلط فکری بر بانوان برای به انحراف کشاندن زنان جامعه است، گفت: این حجم انبوه از توطئه های دشمن علیه اسلام و انقلاب، نیازمند توجه دلسوزان انقلاب برای مقابله با دشمن است.

وی افزود: حوزه علیمه خواهران به عنوان یکی از مراکز علمی و فرهنگی کشور می تواند نقش مؤثری در رفع این تهاجمات و حفظ جامعه از انحرافات فکری و عقیدتی داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری خطاب به خیرین مدرسه ساز حوزه علمیه خوهران، گفت: بهترین احسان ها و نیکی ها ساخت مدارس علمیه و کمک به ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) است، و قطعا این اقدام شما در ساخت مدارس علمیه، موجب حفظ دین، ارتقاء سطح فرهنگی جامعه، افزایش بصیرت دینی جوانان و نشر و ترویج مکتب ناب اهل بیت(علیهم السلام) در جامعه خواهد شد.

313/42

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha