جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جعفر عسگری

حوزه/ دشمن شناسی و بصیرت حاکم بر جامعه ایرانی از جمله نعمت هایی است که باید به خوبی حفظ و تقویت شود که در این عرصه روشنگری و آگاه سازی روحانیت برای مردم راهگشا است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، جعفر عسگری بعد از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به منظور تشریح برنامه های مراسم یوم الله 22 بهمن امسال ، اظهار کرد: امام علی(ع) می فرمایند  اگر شکر نعمتی را به جاآوردی  فتنه ها از شما دور می شوند، بنابراین شکر نعمت انقلاب بر ما فرض است.

وی با بیان اینکه  انقلاب اسلامی یک نعمت الهی است  که شکر آن تلاش برای تداوم  و تقویت آن است، گفت: اگر نعمت ولایت فقیه  را پاس بداریم  وحدت و همدلی ایجاد می شود، استقلال و عزت از دیگر نعمت های الهی است  که ملت ایران با ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویان  و مستکبرین به دست آورده اند.

عسگری خاطرنشان کرد:دشمن شناسی و بصیرت حاکم بر جامعه ایرانی از دیگر نعمت ها است  که باید به خوبی حفظ و تقویت شود، در این عرصه روشنگری و آگاه سازی روحانیت  برای مردم راهگشا است.

رئیس ستاد دهه فجر عنوان کرد: 22 بهمن امسال در آستانه  انتخابات  قرار گرفته است و می تواند دستاوردهای زیادی برای ما داشته است،این دستاوردها باید توسط اهل فن  و تخصص تبیین و بیان شود، حضور چند دهه نفر  مبلغین بین المللی  جامعه المصطفی  در سطح استان در برنامه های مختلف ایام الله دهه فجردر همین راستا است که امسال صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال راس ساعت 9.30 صبح همزمان از هشت مسیر آغاز می شود  و سپس با تجمع در میدان (ره) مردم یکپارچه فریاد آزادی خواهی و استقلال طلبی خود را به گوش جهانیان خواهند رسانید.

عسگری افزود: سخنران امسال مراسم یوم الله 22 بهمن محمد باقر قالیباف شهردار تهران است، همچنین توسط طلبه جامعه المصطفی  بیانیه 22 بهمن به زبان انگلیسی و عربی قرائت می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha