جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جنگ نرم

حوزه/ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهاناز برگزاری نخستین دوره تربیت مربی جنگ نرم ویژه طلاب و روحانیون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی ، ظهر امروز  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای نقش بی بدیل روشنگری و آگاه بخشی طلاب و روحانیون در شرایط امروز جهان، معاونت تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه اصفهان تصمیم به برگزاری اولین دوره تربیت مربی جنگ نرم گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شیعیان و خاصه ملت ایران در جنگ نرم سختی از سوی دشمن قرار دارند و باید نسبت به تبیین راهکارهای مناسب برای مقابله به مثل  نخبگان به این عرصه ورود کنند، گفت: روحانیت همواره در صحنه های مقابله علیه دشمن حضور فعال داشته است، لذا در میدان جنگ نرم نیز شایسته و بایسته است که حضور فعال و آگاهانه ای را ایفا کند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه «امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم  دشمن است»  تاکید کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی معاونت تهذیب حوزه علمیه اصفهان عصر امروز نخستین دوره تربیت مربی  جنگ نرم برگزار می شود.

وی یادآور شد: فراخوان ثبت نام این دوره  از اول دی ماه اطلاع رسانی شد و طلاب تا 15 بهمن ماه مهلت داشتند که برای حضور در این دوره ثبت نام نمایند، براساس آخرین آمار تا کنون بالغ بر 130 نفر از طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان ثبت نام کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی خاطرنشان کرد: دارا بودن معلومات مقدماتی در موضوع جنگ نرم، اتمام پایه 6 حوزه علمیه، شرکت در مصاحبه و اخذ مجوز شرکت در دوره، دارا بودن حداقل سن 20 سال از جمله شرایط حضور در این دوره آموزشی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha