جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله العظمی مظاهری

حوزه/ حضرت آیت الله مظاهری با تأکید بر ضرورت شرکت همه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تصریح کردند: مردم فهیم ایران با حضور گسترده‌ و مؤثرتر در راهپیمایی، پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های دولتمردان آمریکا می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حضرت آیت‌الله مظاهری، صبح امروز در پایان درس خارج فقه خود، 22 بهمن را یوم الله و از شعارهای نظام مقدّس جمهوری اسلامی خواندند و با تأکید بر ضرورت شرکت در راهپیمایی این روز، گفتند: یوم الله 22 بهمن مربوط به اصل انقلاب اسلامی و به همۀ افراد، گروه‌ها و جناح‌های انقلابی است و به جناح یا اشخاص خاصّی اختصاص ندارد.

ایشان در این زمینه ادامه دادند: همه کسانی که به اهداف بزرگ انقلاب، یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اعتقاد دارند، به راهپیمایی روز 22 بهمن اهمیّت می‌دهند و لازم است همه علاوه بر شرکت، برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم 22 بهمن تبلیغ کنند.

معظم له در پایان با اشاره به مواضع اخیر و سخنان سخیف و بی‌اساس دولتمردان آمریکا، این اقدامات را نشانۀ بی‌خردی و دوری از عقلانیّت توصیف کرده و افزودند: این‌گونه مواضع خصمانه موجب خواهد شد که مردم فهیم ایران با حضور گسترده‌ و مؤثرتر خود، پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی می‌دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha