سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
راهپیمایی ۲۲ بهمن

حوزه/ طلاب و روحانیون شیعه و سنی خراسان شمالی همراه با دیگر اقشار مختلف مردم استان زیر بارش برف و هوای سرد همزمان با سراسر کشور، در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور پرشور و شعور خود حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، طلاب و روحانیون شیعه و اهل سنت این استان،  امروز همزمان با سراسر کشور به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و  یک  بار دیگر با ارزش ها و آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی امام (ره) و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ساعت 10:30 دقیقه صبح امروز از مسیر میدان شهید تا مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار و اقشار مختلف مردم شرکت کننده در این راهپیمایی با طنین انداز کردن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و ... با اعلام خشم و انزجار خود از دشمنان نظام اسلامی، اقتدار و عظمت و اتحاد و انسجام ملی خود را برای دشمنان و ابرقدرت های غرب به نمایش گذاشتند.

طلاب و روحانیون، گروه های دانش آموزی، جانبازان، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز که با حمل پرچم ها و پلاکاردهایی، رسوایی رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم به ویژه دولت آمریکا را به جهانیان اعلام می کنند، به ندای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران لبیک گفته و باری دیگر با آرمان های مقدس انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

جمعی از طلاب بجنوردی با تاکید بر حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن این مشارکت را تجلی اتحاد و همدلی در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی توصیف کردند.

یکی از طلاب خواهر شرکت کننده در این راهپیمایی گفت: جوانان به عنوان آینده سازان انقلاب وظیفه خطیری در دفاع از آرمان‌های نظام دارند و از مصادیق مهم این حمایت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن است.

یکی دیگر از طلاب نیز مهمترین هدف خود را از شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی(ره)، شهدا و دفاع از ارزش ها و آرمان‌های مقدس نظام اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: همه مردم وظیفه خطیری در دفاع از آرمان‌های نظام به عهده دارند.

وی افزود: مردم با شرکت پرشور در این آیین بار دیگر به دشمنان نشان می‌دهند تا زمانی که انقلاب از پشتوانه حمایت‌های مردمی و رهبری حکیمانه ولایت فقیه برخوردار است، نمی‌توانند به اهداف سوء خود دست یابند.

در ادامه مراسم 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز خراسان‌شمالی، آدمک آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد و 1357 نفر از دانش آموزان بجنوردی نیز در مصلی امام خمینی (ره) در جمع پرشور راهپیمایان به اجرای سرود پرداختند.

مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با قرائت قطعنامه و تاکید حاضران بر تداوم راه انقلاب اسلامی به پایان رسید.

انتهای پیام/ع

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یک نفر IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
    0 0
    سلام ... خبرگزاری محترم: نمی گم عکس خبرتون مال راهپیمایی 22 بهمن بجنورد نیست ها ولی عکسی که گذاشتید مربوط به راهپیمایی 9 دی هست نه 22 بهمن .... دقت کنید می فهمید ..