شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
راهپیمایی ۲۲ بهمن

حوزه/ ملت انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی در هزار بخش، شهر و شهرستان و ۴ هزار روستای کشور، با صلابت و اقتدار به صحنه آمدند و با ندای دشمن‌شکن «الله اکبر» و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و ... پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های رئیس جمهور بی عقل آمریکا و دیگر سران دنیای استکبار دادند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»T راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ از ساعت 9 صبح امروز جمعه، بصورت همزمان در سراسر کشور و با حضور گسترده ملت ایران که برای برگزاری جشن با شکوه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حماسه آفرینی به میدان آمده بودند، برگزار شد.

ملت انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی در هزار بخش، شهر و شهرستان و 4 هزار روستای کشور، با صلابت و اقتدار به صحنه آمدند و با ندای دشمن‌شکن «الله اکبر» و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود، تا خون در رگ ماست خامنه ای رهبر ماست، و ...، پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های رئیس جمهور بی عقل آمریکا و دیگر سران دنیای استکبار داده و آینده انقلاب را بیمه کردند.

در برخی شهرها و روستاها علی رغم هوای بسیار سرد و بارش برف و باران، ملت انقلابی با حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، حماسه‌ای ماندگار و تاریخی را به نمایش گذاشتند و با این حضور دشمنان نظام، دریافتند که دلیرمردان و شیر زنان ایرانی با هر ملیت و تفکری سیاسی، تا پای جان از دستاوردهای انقلاب، رهبری و ولایت دفاع می‌کنند.

در پایتخت ایران اسلامی نیز مردم همیشه در صحنه تهران از مسیرهای 10 گانه خود را به خیابان آزادی و میدان آزادی رساندند و پس از آن، مراسم رسمی گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن و جشن انقلاب، با حضور میلیونی مردم ولایی، در میدان آزادی با اجرای جلوه‌های ویژه، ‌سقوط چتربازان نیروهای مسلح، ‌اجرای سرود مقدس جمهوری و سخنرانی رئیس‌ جمهور برگزار شد.

شرکت کنندگان در جشن انقلاب همچنین با آتش زدن پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان نمادهای استکبار، انزجار خود را از سیاست های استکباری قدرت های جهانی اعلام و تاکید کردند که مردم ایران در مقابل یاوه گویی هایی دشمنان بالاخص شیطان اکبر، آمریکای جنایتکار خواهند ایستاد.

برپایه این گزارش، 2 هزار و 750 خبرنگار در تهران و بیش از 3 هزار خبرنگار در سطح ملی و 250 خبرنگار خارجی راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال را پوشش دادند.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha