جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین موسوی

حوزه/ آرمان های امام حسین(ع) در انقلاب اسلامی پیاده شد، لذا انقلاب ما جلوه ای از انقلاب نورانی امام حسین(ع) است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» ازکاشان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی  پیش از ظهر امروز در همایش مسئولان هیئات مذهبی شهرستان آران و بیدگل ،فعالیت های مثبت هیئات مذهبی را عامل حفظ عقاید مردم دانست و اظهارداشت: امروز به برکت هیئات مذهبی، کشور ما معنوی و ولایی است و هیئات مذهبی باید این مؤلفه ها را تقویت کنند.

امام جمعه آران و بیدگل، انقلاب اسلامی ایران را دستاورد انقلاب سید الشهدا(س) دانست و تصریح کرد: آرمان های امام حسین(ع) در انقلاب اسلامی پیاده شد، لذا انقلاب ما جلوه ای از انقلاب نورانی امام حسین(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی ، ایجاد فاصله بین هیئت و نظام اسلامی را از توطئه های دشمن دانست و تصریح کرد: اخیرا جریان خزنده ای می خواهد هیئات مذهبی را که عامل پیروزی انقلاب بودند از نظام اسلامی جدا کنند تا آن ها در برابر انقلاب بایستند و یا سکولار شوند.

وی، قدرت جمهوری اسلامی را حاصل پایداری ملت در برابر توطئه های دشمن دانست و تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی اکنون درخاورمیانه تصمیم سازی می کند و این قدرت به برکت عنایت اهل بیت(ع) و تلاش شاگردان مکتب عاشورا است.

رسالت هیئات مذهبی، فراهم کردن بسترهای توسعه دین

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل هم در این مراسم، هیئات مذهبی را بزرگترین پایگاه های دینی و مذهبی جامعه خواند و اظهار داشت: فراهم کردن بسترهای توسعه دین و تبیین زیبایی‌های معارف اسلامی برای جوانان از جمله رسالت‌های هیئات مذهبی است

حجت الاسلام سمیع الله مردان، انحراف در عزاداری ها را از توطئه های دشمن خواند وافزود: دشمن با نفوذ در بین جوانان هیئتی و مذهبی تلاش می کند اعتقاد جوانان را سست و زمینه انحراف آنان را فراهم کند.

وی همچنین بر لزوم ساماندهی و برنامه‌ریزی برای برگزاری کیفی‌تر برنامه‌های هیئات مذهبی تأکید کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha