جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید مصطفی حسینی نژاد

حوزه/ برگزاری برنامه‌های فرهنگی در قالب تورهای زیارتی و سیاحتی، تشکیل کانون بازنشستگان مرکز مدیریت حوزه و راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی ازجمله برنامه‌های معاونت منابع انسانی حوزه ویژه بازنشستگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سید مصطفی حسینی نژاد امشب در همایش تجلیل از بازنشستگان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، ضمن قدردانی از پیشکسوتان مرکز مدیریت حوزه و با اشاره به روند برگزاری اولین همایش تجلیل از بازنشستگان گفت: همایش تکریم بازنشستگان حوزه یادآور تلاش و تکاپوی قشری اندیشمندی است که 30 سال از عمر خود را در مسیر تعالی حوزه صرف کرده‌اند و با همت مضاعف در پیشرفت حوزه دستاوردهای بزرگی داشته‌اند.

وی گفت: با توجه به تأکیدات مدیر حوزه‌های علمیه، معاونت منابع انسانی با هدف تجلیل از بازنشستگان و تکریم جایگاه آنان هر ساله اقدام به برگزاری همایش تجلیل از بازنشستگان خواهد کرد.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه‌های علمیه گفت: پرداختن به موضوع بازنشستگی و بررسی مشکلات آنان، تکریم بازنشستگی و به‌نوعی روشن‌کننده وضع آینده کارکنان فعلی است.

وی به برنامه‌های این معاونت، ویژه بازنشستگان اشاره کرد و گفت: طراحی و استقرار نظام بازنشستگی چندلایه در مرکز مدیریت یکی از برنامه‌ها این معاونت است که نیازمند طراحی، مطالعه و بررسی تخصصی است.

حسینی نژاد گفت: تشکیل کارگروه‌هایی با حضور نمایندگان بازنشستگان به‌منظور سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات، راه‌اندازی سامانه جامع بازنشستگان و بانک اطلاعات نخبگان برای استفاده از تجربه آنان در حوزه‌های تخصصی، ازجمله برنامه‌های دیگر معاونت منابع انسانی حوزه است.

وی با بیان اینکه معرفی بازنشستگان نمونه در سطح ملی از برنامه‌هایی است که به‌صورت مستمر انجام خواهد شد گفت: بازنشستگان افرادی باتجربه هستند که بهره‌گیری از تجربه آنها می‌تواند به رشد حوزه‌ها کمک کند. برگزاری برنامه‌های فرهنگی در قالب تورهای زیارتی و سیاحتی، تشکیل کانون بازنشستگان مرکز مدیریت حوزه و راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی به بازنشستگی از دیگر برنامه‌های این معاونت خواهد بود.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه‌های علمیه گفت: تقاضا داریم هرکسی که می‌تواند ما را در این راه کمک کند، پیشنهادات خود را در اختیار ما قرار دهند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
    0 0
    بهتر بعداز بازنشستگی به روستاها وشهرها برای انجام وظایف روحانیت کوچ کنند.