چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد

حوزه/ دشمنان اسلام به ویژه صهیونیست ها و استکبار جهانی با همه توان علیه مسلمانان اعم از شیعه و سنی قد علم کرده اند و برای مبارزه با قرآن و احکام و پیروان اهل بیت(ع) با انواع حیله و مکر و ابزارهای مختلف وارد عمل شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد در سومین نشست هم اندیشی این اجلاس که در قم در حال برگزاری است، گفت: آستان های مقدس، ظرفیت بالایی برای همرایی و همکاری و مشارکت دارند و می توانند در جهان اسلام موثر باشند.

وی  افزود: در دورانی کنونی دشمنان اسلام به ویژه صهیونیست ها و استکبار جهانی با همه توان علیه مسلمانان اعم از شیعه و سنی قد علم کرده اند و با مبارزه با قرآن و احکام و پیروان اهل بیت(ع) با انواع حیله و مکر و ابزارهای مختلف وارد عمل شده اند.

حجت الاسلام  والمسلمین حسینی نژاد از همکاری برخی کشورهای اسلامی با دشمنان ابراز تاسف کرد و اظهار داشت: متاسفانه برخی کشورهای اسلامی به ابزار استکبار جهانی مبدل شده اند. ما باید از این ظرفیت بزرگ اماکن مقدس که دل همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی و حتی مسیحیان و یهودیان و بودایی ها به آن علاقه مند هستند، استفاده کاملی کنیم.

مشاور تولیت آستان حضرت معصومه(س) در امور روحانیون تصریح کرد: جهانیان علاقه فراوانی به زیارت بارگاه های مقدس دارند و حتی در پوشش توریست نیز سعی می کنند به تحقیق و برسری جایگاه این اماکن بپردازند.

وی ادامه داد: با وجود اسلام ستیزی کنونی در جهان، جهانیان به قرآن و اهل بیت گرایش پیدا کردند و دشمنان به دلیل هراس از این  مساله به تاسیس داعش پرداختند تا قلب مردم دنیا که عشق به اسلام و اهل بیت(ع) در آن نفوذ کرده است را از اسلام دور کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد خاطرنشان ساخت: با اتحادی که بین کشورهای اسلامی به ویژه در سایه اهل بیت(ع) و مرجعیت به وجود آمده است دشمنان در رسیدن به اهداف خود شکست خورده اند به گونه ای که خود را در نبرد با داعش و تکفیری ها در عراق، سوریه و یمن شریک جلوه می دهند و می خواهند خود را در پیروزی نهایی بر تروریسم سهیم کنند.

وی تأکید کرد: این رویکرد بزرگ و علاقه مردم جهان به اماکن مقدس سبب سنگین تر شدن وظیفه ما می شود تا با یکدیگر نشسته و تشریک مساعی کنیم تا از این ظرفیت و امکانات در راستای افزایش خدمت به زائران و تبلیغ قرآن و روایات بهره گیریم.

مشاور تولیت آستان حضرت معصومه(س) در امور روحانیون در پایان بیان داشت: ما هیچ تعصبی به اینکه کدام یک از عتبات ایران و عراق و سوریه یا غیره، مدیریت را به دست بگیرند، نداریم و تنها به فکر موفقیت و استفاده از امکانات یکدیگر و کمک به هم در راستای اهداف می اندیشیم.

انتهای پیام// 15/ 313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha