سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام فردوسی پور

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان از اعزام مبلغ به روستاها و مناطق محروم خراسان درقالب طرح تبلیغ جهادی ایام فاطمیه، با همکاری آستان قدس رضوی خبر داد.

حجت الاسلام محمد فردوسی پور در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» از مشهد با اعلام اعزام مبلغ به روستاها و مناطق محروم خراسان در طرح تبلیغ جهادی ایام فاطمیه با مشارکت سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی بیان کرد: یکی از برنامه های خوب معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان، برنامه ریزی و تامین محتوا برای مناسبت های مختلف از جمله ایام فاطمیه است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان با اشاره به نگارش تفاهم نامه برای اعزام مبلغان با سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، گفت: در این تفاهم نامه ضمن اینکه مبلغان مدارس علمیه در برنامه های فرهنگی آستان قدس رضوی فعالیت می کنند، این امر به سمت برنامه ریزی، محتوا و توانمندسازی طلاب برای اعزام مبلغان به روستاها و مناطق محروم پیش می رود.

وی مطرح کرد: با توجه به اینکه مدارس علمیه خراسان قبل از اعلام این طرح، برنامه هایی را برای اعزام مبلغ به منظور تبلیغ دین برنامه ریزی کرده بودند، اعزام مبلغ جهادی در ایام فاطمیه در بازه زمانی ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به مدت 10 روز قبل و 10 روز پس از شهادت ایشان در نظر گرفته شد.

حجت الاسلام فردوسی پور با اشاره به اینکه 4 مدرسه برادران در این طرح اعلام آمادگی کردند، ابراز داشت: از مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم(عج) مشهد 14 طلبه سطح 2، مدرسه تخصصی امیرالمونین(ع) بیرجند 37 طلبه، مدارس علمیه خراسان شمالی 10 نفر و از مدرسه علمیه هراتی تربت حیدریه 36 مبلغ اعلام آمادگی کردند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان افزود: مبلغان در این ایام به تحلیل خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) برای مردم که از لحاظ عبادی، اعتقادی و سیاسی مورد تامل است، پرداختند.

گفتنی است، مبلغان مدارس علمیه خراسان طی 20 روز قبل و بعد از شهادت حضرت زهرا(س) به مناطق محروم و روستاهای خراسان به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان و سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی اعزام شدند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha