جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسابقات

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد از اعلام برگزیدگان نهایی مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت مدارس علمیه خواهران کشور و رقابت در مرحله کشوری خبر داد.

خانم مریم حسن پور معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، اظهار کرد: تعداد 10 نفر از برگزیدگان مرحله استانی یازدهمین جشنواره قرآن و عترت مدارس علمیه سراسر کشور برای شرکت در مرحله کشوری اعزام شدند و طی امروز و دیروز به رقابت پرداختند.

وی در خصوص برگزیدگان مرحله استانی دی ماه امسال گفت: نتایج آزمون حفظ و قرائت قرآن برای ارزیابی نهایی به قم ارسال شد که در این دو بخش 9 نفر بر اساس اعلام مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور به مرحله کشوری راه یافته اند که روز گذشته برای شرکت در این مسابقات راهی قم شدند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد برگزیدگان بخش قرائت قرآن کریم را خانم ها زهرا جمالیون و مهدیه مسعودی از مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد و زهرا خسروی از مدرسه علمیه حضرت زینب(س) نام برد.

خانم حسن پور برگزیدگان استانی بخش حفظ قرآن کریم را نیز خانم ها فاطمه ابویی مهریزی و محبوبه احمدی از مدرسه علمیه الزهرا(س) مهریز، فاطمه معدولیتی از مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد، حمیده خلیلی از مدرسه علمیه حضرت زینب(س) یزد، محدثه زارع مهرآبادی از مدرسه علمیه کوثر ابرکوه و نیز مریم اخلاقی و راضیه فلاح هر دو از مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) میبد اعلام کرد.

وی در بخش پژوهش و مقاله نویسی هم، خانم هانیه وحیدی فر از مدرسه علمیه الزهرا(س)  را شایسته تقدیر و تجلیل عنوان کرد و افزود: در بخش آثار هنری هم خانم مرضیه ناصری از مدرسه علمیه کوثر ابرکوه و فهیمه فقیهی از مدرسه علمیه معصومیه(س) یزد هر دو در بخش متن ادبی شایسته تقدیر و تجلیل شناخته شدند و صدیقه مسیّبی در بخش خطاطی نیز شایسته تقدیر و تجلیل شناخته شد.

 

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha