چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
سید طاهر الهاشمی

حوزه/ اخیراً اخبار دروغ و بدون هیچ سند و دلیلی در روزنامه ها و رسانه مبنی بر تأسیس سازمان شیعی در مصر انتشار یافته است و سید طاهر الهاشمی عضو مجمع جهانی اهل بیت (ع) در تمام مصاحبه های مطبوعاتی خود این ادعاها و اخبار را صراحتاً تکذیب کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، اخیراً اخبار دروغ و بدون هیچ سند و دلیلی در روزنامه ها و رسانه مبنی بر تأسیس سازمان شیعی در مصر انتشار یافته است و سید طاهر الهاشمی عضو مجمع جهانی اهل بیت (ع) و از اندیشمندان و فعالان شیعه مصری در تمام مصاحبه های مطبوعاتی خود این ادعاها و اخبار را  صراحتاً تکذیب کرده است.

سید الهاشمی بابیان این که پرداختن برخی به این شایعات ، به جهت مصرف رسانه ای است و افزود: تنها نظامی که به آن گرایش داریم و زیر پرچم آن قرار داریم مصر است و به هیچ سازمانی گرایش ندارم.

وی ادامه داد: اگر روزی بخواهیم تحت هر عنوانی به مصر خدمت کنیم، این مسئله به صورت آشکار و بر اساس قانون اساسی و قوانین مصر انجام خواهد گرفت.

عضو مجمع جهانی اهل بیت(ع) از همگی خواست تا در همه حال نسبت به این گونه اخبار دروغ که صلح اجتماعی مصر را مورد تهدید قرار می دهد حساسیت نشان دهند و مراعات اوضاع را داشته باشند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha