جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید طاهر الهاشمی رهبر شیعیان مصر

حوزه/ سید طاهر الهاشمی، اشاره کرد: جمهوری اسلامی ایران از مظلومان جهان دفاع می کند و این از مبانی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید طاهر الهاشمی رهبر شیعیان مصر و عضو مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) با بیان اینکه دشمن بداند، روز های پایانی را سپری می کند، اشاره کرد: جمهوری اسلامی ایران از مظلومان جهان دفاع می کند و این از مبانی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان داشت: روز جهانی قدس به برکت امام خمینی بزرگ، به یک نهضت بزرگی برای مقابله با استکبار جهانی و صهیونیستی تبدیل شده و مسئله فلسطین به برکت جمهوری اسلامی ایران، مسئله اساسی شده و قدس برای جهان محور اصلی شده است.

انقلاب اسلامی ایران، تمای قوانین ظالمانه را در سطح جهان تغییر داد

عضو مجمع جهانی اهل بیت (ع) اشاره کرد: انقلاب اسلامی ایران، تمای قوانین ظالمانه را در سطح جهان تغییر داد و رهبر معظم انقلاب فرمودند که دولت عدالت اسلامی در فلسطین برپا می شود و ما در قدس شریف نماز خواهیم خواند.

سردار شهید قاسم سلیمانی صهیونیسم و استکبار جهانی را در تمامی نقاط منطقه مورد محاصره قرار داد

طاهر الهاشمی در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: سردار شهید قاسم سلیمانی صهیونیسم و استکبار جهانی را در تمامی نقاط منطقه مورد محاصره قرار داد تا اینکه تمامی طرح ها و اهداف آنان را در منطقه شکست داد، این شهید نه تنها اهداف سیاسی، بلکه طرح های آنان را در تغییر هویت اسلامی ناکام گذاشت و این برگرفته از اعتقاد راسخ و تکلیف شرعی است.

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین، مسئله محوری و قاعده اساسی و میزان میان اهل حق و اهل باطل است، گفت: مقاومان آنچنان که سید حسن نصرالله دستور داده، راهی جز استمرار مقاومت ندارند و مسئله فلسطین، مهمترین مسئله اسلامی بوده و تحت هیچ شرایطی نباید از آن شانه خالی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha