چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
موسی خلخالی

حوزه/ مدیرکل عتبات مزارات عراق گفت: اجلاس عتبات مقدس در جهان اسلام یک اقدام بزرگ با هدف ایجاد پل میان بارگاه های مقدس جهان اسلام صورت می گیرد و همکاری و تبادل افکار رخ می دهد تا بر اساس آن بتوانیم خدمات بیشتری به زائران ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  موسی خلخالی نماینده دیوان وقف شیعه عراق در کنفرانس خبری سومین اجلاسیه نمایندگان اعتاب مقدس جهان اسلام در قم گفت: اجلاس عتبات مقدس در جهان اسلام یک اقدام بزرگ به شمار می آید که همه عتبات مقدس در ایران و عراق و سایر کشورهای اسلامی جهان را دربرمی گیرد.

وی افزود: این اقدام بزرگ با هدف ایجاد پل میان بارگاه های مقدس جهان اسلام صورت می گیرد و همکاری و تبادل افکار رخ می دهد تا بر اساس آن بتوانیم خدمات بیشتری به زائران ارائه دهیم.

خلخالی تصریح کرد: دو نشست در مشهد و کربلا برگزار شده و هم اکنون در قم هستیم تا مقررات و برنامه هایی جهت دومین اجلاسیه داشته باشیم.

نماینده دیوان وقف شیعه اظهار داشت: این اجلاس، همه عتبات مقدس جهان اسلام و عرب را دربرمی گیرد ولی هم اکنون تنها در حال نگارش و تدوین ابزارهایی هستیم که بتوانیم بر اساس آن به خدمت بپردازیم.

انتهای پیام// 15/ 313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha