پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام آزادیخواه

حوزه/ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال های مختلف برای پیشرفت و نوسازی حوزه های علمیه ۳ درصد از بودجه فرهنگی کشور به این امر اختصاص داشت، ولی امسال نمایندگان مجلس به این مهم رای ندادند، در صورتی که حوزه ها همیشه پاسدار انقلاب و حکومت بوده و هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان حجت الاسلام احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز، در مراسم تجمع طلاب و روحانیون همدان در حمایت از حرکت انقلابی و بصیرتی مردم و روحانیان خراسان جنوبی و ملایر گفت: تدبیر به موقع آیت الله موسوی اصفهانی و مسؤلان حوزه علمیه همدان در حمایت از مردم و روحانیان خراسان جنوبی و ملایر تحسین بر انگیز است.

وی در ادامه با اشاره وظیفه روحانیت در حمایت و پاسداری از حکومت اسلامی، تاکید کرد:  علما و  روحانیت در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی نقش اساس را برعهده داشته و دارند.

حجت الاسلام آزادی خواه با اشاره به حضور پر رنگ مردم در تمامی صحنه ها، ادامه داد: مردم ولایت مدار با سخنان روحانیت و گوش به فرمان بودن اوامر رهبری همیشه از نظام اسلامی حمایت کرده اند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت حضور نیروهای انقلابی و مومن در منصب های مدیریتی، ابراز داشت: همان طور که همیشه از نظام حمایت کرده ایم برایمان مهم است که افراد شایسته بر سر کار قرار بگیرند.

وی با اشاره به دستور قرآن کریم در رابطه با مسؤلان حکومتی گفت: خداوند در قرآن کریم می فرماید همانا خداوند متعال به شما فرمان می‌دهد که امانت ها را به صاحبانش بدهید.

حجت الاسلام آزادی خواه اظهار داشت: در سالهای مختلف برای پیشرفت و نوسازی حوزه های علمیه 3 درصد از بودجه فرهنگی کشور به این امر اختصاص داشت، ولی امسال نمایندگان مجلس به این مهم رای ندادند، در صورتی که حوزه ها همیشه پاسدار انقلاب و حکومت بوده و هستند.

وی در ادامه افزود: عده ای گفتند که تقسم کردن مردم به انقلابی و  غیر انقلابی ظلم است و در جواب باید به آنها گفت رهبر معظم انقلاب مردم را به انقلابی و غیر انقلابی تقسیم نکرده است، بلکه مسوولان مد نظر ایشان بوده و مردم ما انقلابی هستند و خواهند بود، همانند نهم دی ماه که جلوی فتنه ایستادند.

حجت الاسلام آزادی خواه در ادامه با اشاره به بحث حقوق های نجومی خاطرنشان کرد: مسوول بازنشسته ای که امروز در راس کار است و ماهانه 23 میلیون تومان حقوق می گیرد انقلابی نیست، این عزل و نصب های موقع انتخابات است که حرکت انقلابی نیست.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha