پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طلاب حوزه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) ملایر گفت: در راستای تربیت طلاب انقلابی کلاس های روشنگری سیاسی با هدف تعیین منویات مقام معظم رهبری در رابطه با طلبه و جایگاه او در جامعه، با حضور استاد اکبر نژاد، رئیس مدرسه فقاهت قم و دیگر اساتید در این مدرسه برگزار شده است.

حجت الاسلام علی اصغر زارعی، مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) شهر ملایر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان گفت:  ۱۴۰ طلبه در این مدرسه مشغول تحصیل می باشند و متفاوت خوابگاهی و جدابودن بودن محیط آموزشی از محل استراحت طلاب از ویژگی های آن است.

مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع)  ملایر ادامه داد: با توجه به جدا بودن محل آموزش از محیط خوابگاهی مدرسه، به گونه ای برای طلاب برنامه ریزی شده که در طول روز کمترین اتلاف وقت را داشته باشند.

وی ادامه داد: در راستای تربیت طلاب انقلابی کلاس های روشنگری سیاسی با هدف تعیین منویات مقام معظم رهبری در رابطه با طلبه و جایگاه او در جامعه، با حضور  استاد اکبر نژاد، رئیس مدرسه فقاهت قم و دیگر اساتید در این مدرسه برگزار شده است.

حجت الاسلام زارعی از ادامه تحصیل طلاب مدرسه علی بن ابیطالب(ع) بعد از سطح یک در استان خبر داد و گفت: با توجه به وجود سطوح عالی و تخصصی در  همدان و ملایر، طلاب کمتر برای ادامه تحصیل به قم و سایر شهر ها هجرت می کنند و با استفاده از ظرفیت استان، در کنار درس به تبلیغ می پردازند.

مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) ملایر خاطرنشان کرد: مدرسه علی بن ابیطالب(ع) طوری برای طلاب برنامه ریزی کرده که بعد از اتمام پایه ششم از حیث تبلیغی و قرآنی آمادگی لازم را کسب کرده و به فعالیت های تبلیغی می پردازند.

حجت الاسلام زارعی در پایان خاطر نشان کرد: در ابتدای سال تحصیلی، کلاس مدیریت زمان با شرکت همه طلاب برگزار می شود. همچنین برای طلبه های پایه اول نیز برنامه های متنوعی در راستای شناخت حوزه، هم بصورت متمرکز در استان و هم در  مدرسه برگزار می گردد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha