دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام حسین مستاجران

حوزه/ دبیر شورای طلاب حوزه علمیه اصفهان گفت: شورای طلاب حوزه علمیه بازوان مشورتی مدیریت در هر مدرسه علمیه است.

حجت الاسلام  امیر حسین مستاجران دبیر شورای طلاب حوزه علمیه اصفهان، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان اظهارکرد: سیاست گذاری تشکل شورای طلاب  از سال 89 انجام و به امضای آیت الله طباطبایی نژاد مدیر حوزه علمیه اصفهان رسید و به همه  مدارس علمیه ابلاغ شد و از سال 92 به بعد در تمامی مدارس فراگیر شد.

وی افزود: از سال 92 و 93 تشکیل شورای طلاب در مدارس علمیه سراسر استان اصفهان بر اساس تعداد جمعیت طلاب و درجه هر مدرسه تشکیل و طلاب پس از انتخابات داخلی برای عضویت در این شورا انتخاب و فعالیت خود را آغاز می کنند.

دبیر شورای طلاب حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: شورای طلاب حو بازوان مشورتی مدیریت هر مدرسه و حوزه علمیه است که ارتباط بین طلاب و مسئولان مدرسه و حوزه را برقرار می سازد تا اینکه کیفیت خدمات افزایش یابد.

وی اضافه کرد: اعضای شورای طلاب حوزه های علمیه برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، برنامه ریزی و هماهنگی رفاه طلاب و نظارت بر برنامه ها را انجام می دهند که بر مسئولیت پذیری و ارتقای جایگاه خدمات حوزه های علمیه در عرصه های مختلف موثر است.

حجت الاسلام مستاجران با تاکید بر اینکه شورای طلاب باید نظام مند و تشکیلاتی پیش برود، تصریح کرد: نظامندی و تشکیلاتی کارکردن موجب تقویت عملکرد شورا و اثر گذاری آن برای خدمت بهه طلاب و انجام فعالیت های مدرسه است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای طلاب باید از پرداختن به  مسائل حواشی بپرهیزند و به وظیفه خود که ایجاد پل ارتباط یبین مسئولان حوزه و طلاب است بپردازند و نظرات طلاب در خصوص عمکرد حوزه های علمیه و برنامه های مورد نیاز را به طالاع مسئولان و مدیر حوزه برسانند.

دبیر شورای طلاب حوزه علمیه اصفهان افزود: مجمع عمومی شورای طلاب تاکنون دو مرتبه تشکیل شده که مصوبات آن به امضای آیت الله طباطبایی نژاد رسیده است که با گذشت زمان این مجمع کارکرد خود را افزایش می دهد و اثر گذاری آن بیشتر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha