دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله شاهچراغی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سمنان با انتقاد از روند آپارتمان‌ سازی، خواستار رعایت معماری اسلامی شد و تأکید کرد: در آپارتمان‌ سازی‌ها باید عدم اشراف یک ‌خانه به خانه کناری مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر سمنان که به مناسبت نهم اردیبهشت روز شورا‌های اسلامی شهر و روستا برگزار شد، با بیان این که تشکیل این شوراها از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: اسلام همواره بر انجام امور از طریق مشورت تأکید دارد.

نماینده ولی فقیه در سمنان با تأکید بر این که همه خطوط به‌ غیر از خط رهبری و ولایت به بن‌بست منتهی می‌شود، بیان کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید همواره در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در خط ولایت باشند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان سمنان، همچنین تعامل مستقیم با مردم به‌ منظور بررسی مشکلات آنان را از ویژگی‌های مهم شوراهای اسلامی شهر و روستا برشمرد.

آیت‌الله شاهچراغی با انتقاد از روند آپارتمان‌ سازی در شهر سمنان، خواستار رعایت معماری اسلامی شد و تأکید کرد: در آپارتمان‌ سازی‌ها باید عدم اشراف یک ‌خانه به خانه کنار دستی مورد توجه قرار گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به عملکرد مثبت شورای اسلامی شهر سمنان، روند اطلاع‌رسانی خدمات این شورا را ضعیف ارزیابی کرد و افزود: نمود یکی از خدمات شورای اسلامی شهر سمنان، انتخاب شهردار بومی و کاردان است که سبب ایجاد رضایت مردم از عملکرد شهرداری سمنان شده است.

وی با اشاره به اشاره به این که شهر سمنان در عبور و مرور با مشکلاتی مواجه است، به وضعیت نامناسب آسفالت معابر شهری و کمبود پارکینگ اشاره کرد و افزود: شهرداری باید برای افزایش پارکینگ‌های عمومی و کاهش پارک خودروها در کوچه‌ها و خیابان‌ها و انسداد معابر که سبب سلب آسایش شهروندان شده، چاره‌اندیشی کند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha