شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 حجت الاسلام مجتبی قائد امینی-مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون

حوزه / حجت الاسلام امینی گفت: ۱۲ فروردین، روز آری به استقلال آزادی و جمهوری اسلامی ایران و روز نه گفتن به زیاده خواهی مستکبران جهان است.

 حجت الاسلام مجتبی قائد امینی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی، اظهار داشت: 12 فروردین روزی است که به دستور امام خمینی (ره) همه پرسی نظام جموری اسلامی ایران در سال 58 برگزار شد و مردم با گفتن آری، بر حقانیت این نظام مهر تایید خود زدند.

وی خاطرنشان کرد:  رای مردم به جمهوري اسلامي در دوازدهم فروردين 1358، مهمترين رويداد سیاسی در ایران پس از پیروزی انقلاب محسوب می شود. رویدادی که در آن بیش از 98 درصد از مردم به برقراری حکوکت اسلامی در کشور موافقت کردند

وی افزود: ملت ایران  در این روز فراموش نشدنی وحدت ملی خویش را در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دنیا  نشان داد.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون عنوان داشت:  در 12 فروردین نه تنها جامعه مسلمان ایران، بلکه اکثریت قریب به اتفاق غیر مسلمانان کشور اعم از مسیحی، کلیمی و زرتشتی نیز پای صندوق های رأی آمدند و به جمهوری اسلامی  رای دادند و تاکنون نیز بر سرپیمان خود همچنان ثابت قدم ایستاده اند.

وی به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و عنوان داشت: خوشبختانه امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف پیشرفت چشمگیری داشته و این اقتدار و توانمندی در دنیا بی نظیر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha