جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام اسدالله مهرآرا

حوزه / مدیر مدرسه علمیه صالحیه شهرستان قزوین با تأکید بر لزوم بهره گیری معنوی از ماه رجب، گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که فرصت بندگی خالصانه و مناجات با حضرت حق را، در این ماه پر خیر و برکت از دست ندهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله مهر آرا، پیش از ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه صالحیه شهرستان قزوین، ضمن تبریک سال جدید، تلاش وخودسازی بیشتر در همه عرصه ها را برای طلاب حوزه علمیه بسیار مهم دانست و اظهار داشت: شما طلاب حوزه علمیه باید تلاش کنید که در این سال جدید، در عرصه علمی واخلاقی بیش از همیشه کوشا باشید.

مدیر مدرسه علمیه صالحیه شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: آنچه  که امروز برای طلاب اهمیت فراوانی دارد این است که بیشتر در کلاس های درس به نکات مهم اساتید خود گوش فرا داده تا بتوانید در ادامه این مسیرموفق باشید.

وی به بهره گیری معنوی بیشتر مؤمنین در ماه رجب اشاره کرد و گفت: ماه رجب ماه امامت و آغازگر ماه نبوت است که به نام نامی و مقدس پیامبر اکرم(ص) عجین شده است.

حجت الاسلام مهر آرا ادامه داد: انجام عبادات بخصوص روزه در ماه رجب توصیه شده است و در حقیقت شروع ماه بندگی خداوند با ماه رجب بوده و این نشان از جایگاه ممتاز این ماه می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: ماه رجب مقدمه‌ای است تا انسان با دعا در این ماه، هدایا و آرزوهایی که از خداوند درخواست کرده را در ماه رمضان و شب‌های قدر دریافت نماید.

حجت الاسلام مهرآرا بیان داشت: در میان ماه‌های سال نیز برخی ماه‌ها دارای شرافت و برتری نسبت به  دیگر ماه‌ها هستند که ماه رجب از مهمترین این ماه‌ها محسوب می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha