پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کودکان در حرم حضرت معصومه(س

حوزه/ در ایام نوروز، ۴۰۰۰ کودک و نوجوان دختر در رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه سلام الله علیها پذیرش شده و در برنامه های فرهنگی شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه سلام الله علیها در راستای خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی فعالیت فرهنگی خود را از آخرین روزهای اسفندماه آغاز کرد و تا پایان تعطیلات نوروزی به کودکان و نوجوانان خدمت رسانی داشت.

در ایام تعطیلات نوروز رواق کودک روازنه ما بین 100تا 150 کودک دختر را پذیرش کرده است و همچنین روزانه 30 تا 60 نوجوان در این رواق مورد پذیرش قرار گرفته اند که در مجموع حدود 4000 کودک و نوجوان دختر در رواق کودک و نوجوان در ایام تعطیلات نوروزی پذیرش شده اند.

اضافه بر این رواق خردسال نیز در این مدت روزانه 30 تا 40 کودک را پذیرش کرده است که در مجموع بیش از 760 خردسال در مدت تعطیلات نوروزی پذیرش شده اند.

در ایام تعطیلات نوروز بیش از سه هزار پیام تبریک سال نو با طرح های کودکانه و کاردستی که از سوی خادمان آستان حضرت معصومه سلام الله علیها طراحی و ساخته شده بود در میان خردسالان در هنگام نماز توزیع شد.

همچنین در این ایام  بروشورهایی با محتوای اخلاق، فرهنگ اجتماعی و احکام با عنوان «زیر گنبد طلا» در میان کودکان و نوجوان توزیع شد که مورد استقبال قرار گرفت. توزیع تقویم سال 96 از دیگر محتویات بسته های فرهنگی بود.

اجرای جنگ های شادی، مسابقه کتابخوانی، رنگ آمیزی، همخوانی سرود، بیان احکام، پخش فیلم، بیان سبک زندگی اهل بیت(ع) و اجرای ویژه برنامه قصه گویی با ابراز که با هدف آموزش سبک زندگی اسلامی و نکات اخلاقی و احکامی در چند نوبت در طی روز برای کودکان و نوجوان برگزار می شد.

لازم به ذکر است: رواق کودک و نوجوان پس از تعطیلات نوروزی صبح ها از ساعت 10 و عصرها از 16 کودکان و نوجوان را مورد پذیرش قرار می دهد و رواق خردسال نیز در هنگام نماز ظهر و عصر عهده دار نگهداری از خردسالان است تا مادرانشان با خاطری آسوده در نمازهای جماعت شرکت کنند.

انتهای پیام/112

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha