جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار مدیر حوزه علمیه خراسان با مراجع عظام تقلید نجف

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان با مراجع عظام تقلید در نجف دیدار کرد و از روند حرکت تحولی این حوزه انقلابی گزارشی ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سیدمصباح عاملی در دیدارهای جداگانه ای همراه با آیت الله مهدی مروارید، عضو شورای عالی این حوزه با آیات عظام سیستانی، فیاض و حکیم در نجف، نسبت به فعالیت های مختلف آموزشی، پژوهشی، تبلیغی، فرهنگی، پشتیبانی و سایر امور حوزه انقلابی خراسان مطالبی بیان و گزارشی ارائه کرد.
مدیر حوزه علمیه خراسان در این دیدارها به سابقه این حوزه کهن و پرورش بزرگان و عالمان دینی آن اشاره و خاطر نشان کرد: این حوزه با توجه به نیازهای گسترده و مهم جامعه اسلامی و جهانی، همه تلاش خود را برای تربیت طلابی پاسخگو و مجتهد به کار بسته است.

وی با اشاره به معیار و ملاک اصل الاصول بودن فقه در حوزه های علمیه، توجه به مراکز تخصصی و مدیریت آن توسط حوزه علمیه را در راستای احیای تمدن نوین اسلامی مورد اهتمام دانست.

در این دیدار ها، آیات عظام سیستانی، فیاض و حکیم نیز با اشاره به اهمیت حوزه علمیه خراسان، ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته، رهنمودهایی بیان فرمودند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha