چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حضرت آیت‏ الله‎  نوری همدانی  در دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی و خارجی مجلس شورای اسلامی

حوزه/ همه ما باید از دولت و مجلس انقلابی که به دنبال حفظ کیان انقلاب اسلامی و ادامه مسیر انقلاب اسلامی است حمایت کنیم، زیرا این نظام تنهابا تفکر انقلابی به توفیق می‎رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» جواد کریمی قدوسی در دیدار اعضای کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با آیتالله العظمی نوری همدانی با اشاره به سوابق ولایت مداری این مرجع تقلید گفت: شما مرجع تقلید و  الگو و خورشیدی تابان در مسیر ولایت مداری محسوب میشوید.

وی افزود: حضور عزت مندانه و ولایت مدارانه و مسئولانه این مرجع عظام تقلید آرام دلهای همه کسانی بود که دلداده انقلاب و خون شهدا و ولایت فقیه هستند؛ ایشان در راه حمایت از راهبری به همه ما درس ولایت مداری اصیل دادند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: کشور ما در عرصههای اقتصای و فرهنگی و ... رو به نزول رفته است و شاخصهای بسیاری در کشور ما در سالهای اخیر پایین آمده است که ارتقای این شاخصها نیازمند یک عزم ملی و جدی است.

وی گفت: متاسفانه یکی از مشکلات ما در کشور نفوذ تفکر غرب گرایی است که میخواهد در همه عرصهها ورود کرده و ما را تحت الشعاع قرار دهد، زیرا این تفکر به دنبال ریشه دوانی در عرصههای مختلف است.

کریمی قدوسی اظهارکرد: جمهوری اسلامی هیچگاه از بین نمی رود و دشمنان ما این آرزو را به گور خواهند برد، زیرا تا زمانی که مردم عاشقی در کشور هستند که جان خود را برای ارزشهای الهی نظام و ولایت فقیه فدا میکنند دشمن جرات جسارت نخواهد داشت.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه ما باید از یک دولت و مجلس انقلابی که به دنبال حفظ کیان انقلاب اسلامی و ادامه مسیر انقلاب اسلامی است حمایت کنیم، زیرا این نظام تنهابا تفکر انقلابی به توفیق میرسد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha