شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حضرت آیت‏ الله‎  نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند:جامعه اسلامی از مردم انتظارات زیادی دارد، باید سعی کنیم در هر جایگاهی قرار داریم از خدمت به مردم غافل نشویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهرامروز در دیدار اعضای هئیت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفتند: در میان نعمت های خدای متعال، مردم کمتر قدردان نعمت سلامتی می باشند و از این مسئله به نوعی غفلت دارند،‌لازم است در این رابطه به مردم توجه داده شود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه علم دین و سلامت از علومی است که نیاز دارد جامعه به سمت آن برود و بیاموزد و در زندگی به کار ببرند، بیان داشتند: هر شهری به مسائلی مانند فقیه عالم به زمانه، طبیب مورد بصیر، مورد اعتماد و مدیر خیر اندیش نیاز دارد؛ اگر این سه نفر باشند جامعه در سلامت خواهد بود.

ایشان با بیان اینکه خدمت به جامعه اسلامی از مقدس ترین اعمال است و هر چه خدمت خالصانه تر باشد، ارزش آن هم دو چندان است، عنوان داشتند: جامعه اسلامی از مردم انتظارات زیادی دارد، باید سعی کنیم در  هر جایگاهی قرار داریم از خدمت به مردم غافل نشویم.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: یکی از مشکلات جامعه که سلامت بدن را به خطر می اندازد، پرخوری و چاقی است؛ هرچه قدرکمتر غذا بخوریم بدن سالم تری خواهیم داشت.

معظم له در پایان بیان داشتند: باید راه زندگی درست و چگونه سالم زیستن را به مردم آموخت؛ ورزش یکی از آن راه هاست، نباید از ورزش دور شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha